Skip to main content
Vraag

Decoder v7 problemen


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

52 reacties

Mutlie
  • 2029 reacties
  • 21 september 2024

Is je decoder rechtstreeks verbonden met utp kabel aan de internet box en heb  je de HDMI kabel gebruikt die bijgeleverd was bij de V7?
 

Het kan nodig zijn om de V7 weergave op een vast getal te zetten in plaats van op automatisch.

Dit doe je via:

  • Instellingen
  • Instellingen toestel
  • Apparaatvoorkeuren
  • Weergave
  • Resolutie

En dan is het helaas een beetje zoeken, afhankelijk van de tv, 1080p is een veel voorkomende werkende resolutie, bij anderen is dat weer 720.
Kijk ineens in de instellingen dat surround is uitgeschakeld.


Martin
  • 33529 reacties
  • 21 september 2024
Mutlie schreef:


Kijk ineens in de instellingen dat surround is uitgeschakeld.

TBI:  surround uitschakelen =  “geen surround sound nooit gebruiken” zie hieronder 

  •  Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Instellingen toestel  “
              |- Apparaat voorkeuren
                  |- Weegave en geluid        
                      |- Geavanceerde geluidsinstellingen
                      |- Indeling Selecteren
                         |- Surround optie inschakelen via:
                         🔘 automatisch gerapporteerde indelingen gebruiken
                         🔘 geen surround sound nooit gebruiken