Vraag

Decoder V7 problemen

  • 31 August 2020
  • 5 reacties
  • 443 Bekeken

Ik heb recent 2 V7 decoders ontvangen. Ik heb thuis een All Stars pakket. Het is zo dat verschillende films uit de Movies and Series catalogus niet beschikbaar zijn met mijn V7 decoder. Het betreft hier films die niet ingedeeld staan in een subcategorie (bvb: recente films, top films,...). Het enige menu waar ik ze zou in kunnen vinden is de A-Z catalogus, maar deze heeft ook problemen. Ik kan in deze catalogus maar tot de letter D films terugvinden. Ik had dit reeds gemeld aan de technische dienst en zij zouden dit opnemen om de bugs uit het systeem te laten wegwerken, verder hadden ze mij beloofd dat ze mij gingen contacteren voor een financiële tussenkomst, omdat ik niet van mijn volledig pakket kan genieten. We zijn een week verder en ik heb nog steeds geen bericht gekregen voor een financiële tussenkomst.

Verder is het ook zo dat ik voor bepaalde series (bvb. Scandal) een aantal afleveringen perfect kan bekijken om vervolgens een aflevering te hebben die niet op de decoder wil afspelen (waarbij ik een foutmelding krijg), die ik dan op mijn IPad moet bekijken, om na die aflevering vervolgens verder te kijken op mijn tv.

 

Beide decoders hebben dezelfde problemen en op vraag van Proximus zijn er ook al een aantal resets gebeurd (bbox, decoder), deze brachten geen oplossing en volgens de technische dienst was die louter een softwarematig probleem, die enkel kan verholpen worden met een update.

 

Zijn er nog mensen die deze problemen hebben? Kan Proximus van hieruit kijken voor een financiële tussenkomst?


5 reacties

Ter info: het is hier al door verschillende proximus medewerkers gemeld geweest dat de v7 decoder nog niet volledig bugloos is en dat het met de  software updates die zullen volgen het bedoeling is deze er uit te halen...

Beste Martin

Dat had ik inderdaad al gelezen :). Ik vond gewoon niet iets die meteen te vergelijken was met mijn probleem.

ja en wie weet wat er nog allemaal uit de kast gaat vallen :slight_smile:

Nu nog problemen, erg zeg ik

Ik ben 5 maanden bij Proximus, heb ik me dat al beklaagt! Met die nieuwe decoder kun je niets doen, maar je mag wel betalen. Heb 2 uur en half, op de chat gezeten, om 12u s nachts, zonder resultaat, niemand gehoord. Kan geen programma’s of opnames herbekijken, krijg steeds foutmeldingen. Niet te doen! 

Reageer