Vraag

decoder v7 amazon prime

  • 3 October 2020
  • 26 reacties
  • 1248 Bekeken

Om een of andere reden is het niet mogelijk om amazon prime te vinden/installeren op de nieuwe v7 decoder...what's up with that? Ook wil ik even vermelden dat de tv gids op niets trekt, absoluut geen overzicht meer!


26 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Gene007 De Amazon Prime app is ondertussen beschikbaar op de V7 : 

@Mario091166 Er gebeuren nog regelmatig updates voor de V7 en de lay out van de TV-gids is ook iets dat herbekeken zal worden. Wanneer de aanpassing daarvan zal komen kan ik jammer genoeg niet zeggen. Alle info over de updates,.. vind je hier

Reputatie 1
Badge

Om een of andere reden is het niet mogelijk om amazon prime te vinden/installeren op de nieuwe v7 decoder...what's up with that? Ook wil ik even vermelden dat de tv gids op niets trekt, absoluut geen overzicht meer!

Wil hier toch ook even inpikken: die tv gids is werkelijk een draak. Net zo goed als je er geen zou aanbieden, totaal onoverzichtelijk :s

Ik ben hier nu ook al langer dan een maand klant, maar slechts een drie tal dagen kan ik terug zien omdat vorige tv. Kapot was. Dit is nu een 65 inch, met prime video en ook nog meer dan 4000 gratis.  zenders. Maar zoals Bart ook zei, en ik reeds elders trekt zo een verticale  zendergids op niets. Een horizontale dan kan je tenminste er mee scrollen.

Reputatie 7
Badge +4

En is hier al meer nieuws over de app voor het streamen van Amazon Prime Video, Telenet is er alvast klaar voor: Telenet TV-Box krijgt Amazon Prime Video-app - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

 

op heden heb ik hier nog geen verdere info over
ik por de betrokken dienst hiervoor nog even

En is hier al meer nieuws over de app voor het streamen van Amazon Prime Video, Telenet is er alvast klaar voor: Telenet TV-Box krijgt Amazon Prime Video-app - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

 

werkt die ingebouwde cast functie goed op de v7 ?

Alternatief is om Amazon Prime te starten op je smartphone en dan te casten naar de decoder. Op die manier zou je surround ook moeten werken.

Dat is ook de manier waarop jk ik naar VRT NU (deze app is ook niet beschikbaar op de decoder).

Reputatie 7
Badge +4

Amazon Prime is op dit ogenblik niet meer via de decoder beschikbaar owv Amazon beperkingen. We zijn volop bezig om dit in orde te maken en hopen jullie zo snel mogelijk de app terug te kunnen aanbieden. 

We hebben geen lijst van alle beschikbare apps. Al de apps die zijn aangepast voor gebruik op een decoder kan je installeren. 

zo simpel is het niet als iemand een app uitbrengt moet dit ook nog vooraleer het in de play store komt goedgekeurd worden.

Hello,

 

Is er al meer nieuws van het aantal beschikbare apps op de decoder v7 aub? Ik probeer om Xbox app te zoeken op de play store, maar vindt deze niet. Waarom zien we niet op elke play store alle apps? Is toch allemaal android? Of ben ik mis?

ja in ieder geval als je op een smat TV (Android TV) meer dan 2000 app’s beschikbaar hebt dan heb je die daarom nog niet beschikbaar op de V7 Android TV decoder!

Het zou inderdaad spijtig zijn moesten Proximus klanten enkel Pickx, Netflix of Disney+ kunnen bekijken op hun android decoder.

@sven saenen@Artie@Peter_0175 :Er zijn inderdaad nog maar een beperkt aantal Android apps geschikt voor de v7.

Een oudere versie van de prime app via de v7  decoder werkt nog altijd (zolang hij niet hapert en je hem niet verwijdert), maar een nieuwe versie is er blijkbaar nog niet, zoals @Martin zegt wss nog niet 'goedgekeurd', net zoals vele andere apps of versies ervan.

En nu maar hopen dat er eindelijk eens een update komt die dat allemaal (of toch veel daarvan) oplost.

voor  android TV smart TV’s  geven ze dat och ook aan dat ze moeten aangepast/geschikt zijn.


de app draait al perfect op mijn tv..  als decoder op zelfde android draait zou dat toch perfect moeten gaan

voor  android TV smart TV’s  geven ze dat och ook aan dat ze moeten aangepast/geschikt zijn.

Hallo,

Destijds toch nog app  ‘Prime’ kunnen installeren. En nog steeds werkend. Nog niets vernomen dat Proximus sommige apps zou weren van hun android decoder ?

Mvg

Artie

disney+ is blijkbaar nog ook nog niet in 4K via de V7 decoder.

 

toch wel heel sterk dat netflix en disney+ net 2 programma’s waar je toevallig via proximus op kunt abonneren wel een “geschikte” app hebben en amazon prime niet

zou het mogelijk zijn om het .apk bestand te dowloaden op een stick en via usb te installeren??

 

zoals er bij de bvb Sony android smart TV’s ook staat aangeven dat de android apps te downloaden zijn als ze geschikt zijn voor deze Tv, is dit ook  zo voor de decoder.

Reputatie 1

Denk dat Proximus hier niet veel zelf aan zal kunnen doen, maar dat dit van Amazon moet komen om een degelijke app te ontwikkelen voor Androidtv.

Mijn inziens is dat Proximus enkel van hun eigen Pickx app zaken kan aanpassen, maar waarschijnlijk op de rest niet veel input heeft (al ben ik geen Proximus medewerker natuurlijk).

 


Er bestaat wel degelijk een goeie app voor android tv..   in de app store van mijn android tv is deze te vinden en te downloaden, en werkt perfect. alleen is hij om onduidelijke reden uit de app store van de decoder gehaald..  Ik wil de app op de decoder omdat apps die rechtstreeks op de tv draaien niet werken met mijn surround

 

ow ok wist ik niet. dacht dat alles van androidtv wel beschikbaar was (heb de decoder nog maar net zelf dus nog niet echt kunnen bekijken).

Denk dat Proximus hier niet veel zelf aan zal kunnen doen, maar dat dit van Amazon moet komen om een degelijke app te ontwikkelen voor Androidtv.

Mijn inziens is dat Proximus enkel van hun eigen Pickx app zaken kan aanpassen, maar waarschijnlijk op de rest niet veel input heeft (al ben ik geen Proximus medewerker natuurlijk).

 


Er bestaat wel degelijk een goeie app voor android tv..   in de app store van mijn android tv is deze te vinden en te downloaden, en werkt perfect. alleen is hij om onduidelijke reden uit de app store van de decoder gehaald..  Ik wil de app op de decoder omdat apps die rechtstreeks op de tv draaien niet werken met mijn surround

Reputatie 1

Denk dat Proximus hier niet veel zelf aan zal kunnen doen, maar dat dit van Amazon moet komen om een degelijke app te ontwikkelen voor Androidtv.

Mijn inziens is dat Proximus enkel van hun eigen Pickx app zaken kan aanpassen, maar waarschijnlijk op de rest niet veel input heeft (al ben ik geen Proximus medewerker natuurlijk).

 

Is hier al meer nieuws over? Amazon prime is zowat het enige platform waar ik naar kijk. Graag dringend oplossing

Reputatie 1

Om een of andere reden is het niet mogelijk om amazon prime te vinden/installeren op de nieuwe v7 decoder...what's up with that? Ook wil ik even vermelden dat de tv gids op niets trekt, absoluut geen overzicht meer!

Wil hier toch ook even inpikken: die tv gids is werkelijk een draak. Net zo goed als je er geen zou aanbieden, totaal onoverzichtelijk :s

Reputatie 7
Badge +4

Daar is men momenteel nog mee bezig. Als hier meer info over is zullen we dit hier communiceren. 

Reageer