Vraag

Decoder V6

  • 24 April 2023
  • 9 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik zou nu toch wel eens willen weten of achterhalen hoe het komt dat mijn decoder met de regelmaat aanstaat zonder ik er aankom.

Laatst was ik via mijn versterker naar Griekse internetradio aan het luisteren en een bepaalde moment zei mijn echtgenote ik hoor Nederlands, wat bleek dat mormel was weer opgestart en gaf het tv geluid door…..


9 reacties

je kunt altijd eens proberen  om automatische HDMI selectie uit te zetten of het daar iets mee te maken heeft.

  • Wijzig de instellingen van je TV Box:
    1. Druk op 
    2. Kies Instellingen > Systeem > Beeld > Automatische HDMI-selectie > Neen. Druk op  om te valideren.
Reputatie 1
Badge

Beste Martin,

Na 3 uren weet ik al dat dit ook niets uithaalt, ik heb dit nooit gehad en nu de laatste paar weken een paar keer per dag, niet normaal, maar ja waarom verwacht ik ook iets normaal van Proximus????

We zullen er weer mee moeten leren leven.

ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om de hdmi kabel op je v6 decoder eens los te leggen terwijl je v6 decoder toch uit staat, om te zien of hij dan nog automatisch opkomt.

Reputatie 1
Badge

Beste Martin, zoals ik  hierboven schreef, ik heb dan nooit gehad, ik heb ook niks veranderd aan mijn instellingen, dan ga ik ook niet heel mijn installatie overhoop gooien omdat Proximus fouten maakt of wat dan ook….. Sorry.

Reputatie 7
Badge +3

@Choreftis 

In deze link vind je de oplossing om dit ongedaan te maken.

Springt je tv-toestel 's nachts vanzelf aan? | Proximus

 

Geert

Reputatie 1
Badge

Ik krijg seffens een technieker over de vloer, ben eens benieuwd…..

 

Reputatie 1
Badge

Nog een vraagje voor de Proximus mensen.

Naar aanleiding van het bezoek van vermelde technieker heb ik een nieuwe V5 compact gekregen en hij heeft ook mijn oude V6 laten behouden in geval van problemen, hij heeft er ook bij gezegd dat ik in geval van commentaar maar moest zeggen dat het zijn beslissing was en ze dus geen aanrekening mochten doen…

Nu, bij mijn laatste factuur stond er wel degelijk een tweede decoder in rekening, niettegenstaande ik die niet gebruik, ik heb dan de klantendienst gebeld en na een hoop gediscuteer gingen ze die verwijderen van mijn account en moest ik die terugsturen niettegenstaande mijn betoog, en dan zou ik de 8 € ook terugkrijgen.

Ik zou nu wel willen weten of jullie dit kunnen bevestigen of die tweede decoder uit mijn lijst verwijdert is, en niet meer in rekening gebracht wordt?

Mvg,

Jean-Pierre

Reputatie 7
Badge +3

@Choreftis 

ik zie dat je aanrekening van 5-5 is en de aanpassing in onze systemen is op 8-5 uitgevoerd

Volgende maand is er een verrekening van de dubbele decoder op je aanrekening

Er staat alvast maar 1 decoder nog actief.

Groetjes

Tina

Reputatie 1
Badge

Dank u Tina

Grts,

JP

Reageer