Vraag

decoder V5 compact hangt of loopt vast of bevriest

  • 7 January 2024
  • 106 reacties
  • 2477 Bekeken


Toon eerste bericht

106 reacties

Hey,

 

Zelfde probleem gekregen vandaag. Live kijken 5 seconden freeze zender veranderen 5 seconden freeze. blauw scherm met onverwacht probleem. Alles al uitgezet en gereset en dergelijke, niets helpt. Nu uitgesteld aan het kijken. 

 

Raar gedoe eigenlijk. We kunnen wel uitgesteld kijken 🤔

 

Als ik het zo lees in dit forum, ga ik morgen een technieker laten komen die het mag komen oplossen. 

 

Mvg Tommy

Reputatie 7
Badge +4

@Tommycools81 Je hebt ondertussen een nieuwe decoder ontvangen. Is het daarmee opgelost ?

Reputatie 1

@HadewychT 

Hier ook hetzelfde probleem. Bijna elke avond 'bevriest' het beeld en geen enkele knop werkt dan nog. Enige oplossing is de decoder heropstarten. Vorige zomer werd de model en decoder vervangen, dit was toen ook voor hetzelfde probleem. Dit is even goed geweest maar geleidelijk aan begon het probleem weer maar was het maar af en toe, de laatste weken is dit toch 4 á 5 maal per week dat het 'bevriest' en we moeten herstarten. 

Zoals door vele hier ook al gemeld, we betalen genoeg dus op zijn minst willen we dan een systeem dat werkt zonder steeds te moeten herstarten. En steeds opnieuw de melding, hier of aan de telefoon, om dit of dat te resetten en te horen dat er geen problemen zijn op de lijn beginnen we stilletjes aan beu te worden. Doe er iets aan of je gaat klanten verliezen!!!

Hopend op een duidelijke reactie die een DEFTIGE OPLOSSING biedt!!!

Reputatie 7
Badge +3

@Rembert 

Ik heb naar het expertteam een bericht gestuurd om de netwerkkaart een reset te geven.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Rembert 

De reset op de netwerkkaart werd uitgevoerd, 

Indien je nu de toestellen nog herstart: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus zou het in orde moeten zijn.

 

Geert

 

Reputatie 1

@Rembert

De reset op de netwerkkaart werd uitgevoerd, 

Indien je nu de toestellen nog herstart: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus zou het in orde moeten zijn.

 

Geert

 

Ok ik ga ze herstarten. Hopelijk help dit om nu definitief van dat 'bevriezen' af te raken.

Bedankt 

Reageer