Sinds enkele maanden blijft mijn decoder hangen of loopt volledig vast. Het enige wat helpt is stroom er af en terug opstarten wat natuurlijk lastig is als je midden in een film zit.
Vorige vrijdag besloot ik dan naar de proximus shop in Heist op den berg te rijden om te melden dat de decoder regelmatig problemen had. Het enige wat ik bereikte was dat de winkelbediende een nota stuurde naar proximus die mij later terug zou opbellen wat dan ook gebeurde. Ik was niet de enige want voor mij waren er nog 2 klanten met hetzelfde probleem die ook telefoon mochten verwachten.
Meer dan 22 minuten heb ik aan de telefoon gehangen. Eerst bij nummer 1 waar ik mijn verhaal voor de 2e keer mocht doen en die mij zou doorverbinden. Bij nummer 2 mocht ik voor de 3e keer nogmaals alles vertellen, waarna ik zou doorverbonden worden. Bij nummer 3 mocht ik voor de 4e keer alles nog eens uitleggen. De dame zou mijn lijn testen, die was in orde volgens haar. Daarna moest ik de decoder eens afzetten en terug opzetten. Ook daar was volgens haar geen probleem. Ze vroeg of ik nu tv had. Uiteraard had ik op dat moment tv. Nu zal het wel in orde zijn vertelde ze mij. Ik had mijn twijfels maar merkte dat ze toch niet verder wou helpen. Ik had in het verleden al alles gedaan: meermaals de bbox en decoder zonder spanning gezet en terug opgestart.
Nog geen 2 dagen later op zondag middag, weer van hetzelfde, het beeld bleef weer hangen. Ik mocht op alle knopjes van de afstandsbediening drukken, zoals gewoonlijk niets hielp. Dan maar weer de stekker uit de decoder. Na opstart werkte dat onding alsof er niets aan de hand was. Hoe lang ???? wie zal het weten.
Is er bij proximus niemand die dat wil oplossen? Waarvoor dient een proximus shop als ze zelf niets kunnen doen dan alleen je telefoonnummer doorgeven.
Liefst een antwoordje van een proximus medewerker aub.