Skip to main content

Sinds een paar weken crasht mijn Proximus V5 compact decoder zeer regelmatig.

Elke dag wordt de decoder herstart. De decoder is ook al naar de fabrieksinstellingen geplaatst.

De Fiber modem is ook al eens zonder stroom gezet, doch dit helpt allemaal niet.

M’n gegevens zijn zichtbaar in m’n profiel.

Op m’n vorig had m’n partner de jaarlijkse getrouwheidskorting. Deze werd per jaar verrekend wegens werkkorting.

Kunnen jullie dit deze keer voor mijn account verrekenen a.u.b.

Ik kan de naam van haar doorgeven in PB.

Ter info: kan je ook doorgeven  in je →  ForumProfiel 
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerker! 


Merci, gegevens daar ingevuld.


Wordt dit opgevolgd door PXS personeel?


@Frank_1970 Het is inderdaad soms wachten op een reactie van een Proximus moderator, die ook niet constant online zijn op dit publieke forum.
Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.


Reageer