Vraag

Decoder V5

  • 9 June 2021
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • Practitioner
  • 62 reacties

Na problemen via een blikseminslag op een hoofdkabel of verdeelkast vorige week waren mijn 2   V6 decoders  samen met de modem stuk alsook één van mijn 2 TV’s. Er is een technieker langs geweest en die heeft de decoders vervangen door een V5 compact decoder en ook de modem.  Ondertussen nieuw TV toestel gekocht maar wat stel ik vast dat telkens je de TV hebt uitgezet en je  nadien terug wil TV kijken dat je de decoder telkens eerst moet uitzetten zodat alles terug opstart. Dat is een probleem dat ik vroeger ook had met de V5 die dan vervangen is door de V6 waar ik geen problemen mee had.  De technieker heeft hier  mijn PC op draadloos gezet  wifi maar die valt regelmatig uit wegens een te zwak signaal. Bovendien kon ik met de V6 radio spelen via mijn versterker dat is blijkbaar met deze V5 ook niet mogelijk.  Dus wat mij betreft graag terug een V6


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi @flip ik kan deze voor je omruilen via een afhaalpunt
het dichtsbijzijnde afhaalpunt is 2640 BOEKENWINKELTJE BERLAAR
AARSCHOTSEBAAN 37
2590 BERLAAR BEL
is dit ok voor je ?

Reputatie 3
Badge +2

Als hetterug 2 V6 decoders zijn graag

Reputatie 7
Badge +4

Als hetterug 2 V6 decoders zijn graag

ok, ik doe dan hiervoor het nodig
kan je nog een gsmnr toevoegen aan je profile ?
hierop krijg je dan een sms als het pakket is aangekomen

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt Jonathan , ik gebruik nooit  de GSM  maar ik veronderstel dat alles binnen twee a drie dagen wel zal toegekomen zijn in de boekenwinkel. Ik bezoek die toch begin volgende week dan vraag ik gewoon of er voor mij wat toegekomen is

Groeten en nogmaals bedankt

Reputatie 3
Badge +2

Kan het zijn dat het pakket nog niet verzonden is . Ben vandaag in de boekenwinkel geweest en er was niks voor ?

Reputatie 3
Badge +2

Wanneer is jonathan terug aanwezig ?  Graag had ik geweten of ik het pakket met de V6 decoders onderweg is

Reageer