Beantwoord

Decoder - Tv met alleen een scart aansluiting

  • 19 April 2019
  • 4 reacties
  • 2348 Bekeken

We hebben nog een oude tv staan waar alleen een scart aansluiting aan is.
Aangezien de laatste decoder aleen een hdmi aansluiting heeft is dit voor ons een probleem.
Moeten wij dan werken met een Hdmi naar Scart Converter of is het mogelijk een oudere versie te
huren die wel een scart aansluiting heeft?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Martin 19 April 2019, 17:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

met de laatste decoder bedoel je daarmee de V5-compact, het is zo dat die wel een scart aansluiting heeft, maar het is wel een mini din scart (ronde) stekken en met een overgang van mini din naar grote scart kun je die verbinden met scart van je tv


De V6 decoder heeft uiteraard geen scart meer aan boord, aangezien dit een 4K decoder is met de bedoeling van die te verbinden met een 4K TV

Waar zou ik die dan kunnen krijgen aangezien als ik een decoder online via proximus.com wil huren het lijkt
te gaan over de v6
De Proximus medewerkers kunnen je hiermee verder helpen omtrent het huren van een V5-compact, als ze je post hier doornemen.
Reputatie 7
Badge +4
Waar zou ik die dan kunnen krijgen aangezien als ik een decoder online via proximus.com wil huren het lijkt
te gaan over de v6


Ik kan je een V5-compact laten opsturen naar een afhaal punt in je buurt, laat even weten via privé bericht naar welk punt deze mag gestuurd worden, zie: https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Stuur ook even het gsm nummer door waarop het bericht mag komen wanneer het is toegekomen.