Decoder probleem
Vriendelijk, vlot en eenvoudig: zoals een mens verwacht.
Vandaag decoder gekregen. Een V5 compact (heb nu een gewone V5) dus daar schiet ik weinig mee op. Geen 4K. Dus terug gebeld, Proximus. Alleen een V6 kan ultra of 4k aan. Maar die sturen ze niet Waarom niet. Daarom niet. Dat is zo beslist.
Onvriendelijk, stug en moeilijk: zoals het niet moet noch hoeft.
Waarom krijg ik niet gewoon een V6? Ik heb genoeg voor mijn tv betaald. Ik heb een camera die beelden schiet in 4k, zelfs mijn Iphone heeft die mogelijkheid. Zie ik iets over het hoofd? Men spreekt ondertussen al van 8K, maar bij je provider moet je niet eens aankomen voor 4K. Ik vind dit alles behalve. Wat een gedoe.
Als trouwe klant (TV, internet, dubbel smartphone abo,) wordt je gewoon afgescheept als een klein kind. Dat krijg je niet. Bedankt.
Kan je even nog een contact gsm in je profiel vermelden alsook bevestigen of het afleveringspunt onderstaand in orde is voor je?
[h4]THIERRY S GAZETJE (80923771)[/h4]
EERNEGEMWEG, 11
8490 SNELLEGEM
Groetjes IngeDc
Kan je even nog een contact gsm in je profiel vermelden alsook bevestigen of het afleveringspunt onderstaand in orde is voor je?
[h4]
THIERRY S GAZETJE (80923771)
[/h4]
EERNEGEMWEG, 11
8490 SNELLEGEM
Groetjes IngeDc
Heb niet echt de mogelijkheid gevonden om gsmnr in te vullen. Heb dan maar in plaats van vaste lijn ingevuld.
Kan eventueel levering in postpunt Fun Aartrijke? Of gelijk waar in Torhout/Zedelgem? Indien niet, geen probleem hoor.
Met dank,
Joachim
kan je ons het klantennummer met je vaste producten (tv, decoder, enz) doorgeven ?
Dan kijken we voor een omruiling decoder.
mvg,
Tina
Je kan ook rechtstreeks op tv kijken naar Netflix.
Gewoon inloggen bij Netflix op je smarttv in plaats van op de decoder.
In de veronderstelling dat het een smarttv is en die ook op je thuisnetwerk kan aansluiten.
Dat klopt maar het gaat er hem hier meer specifiek om dat jl.dehasque een een 4K decoder wilt volgens mij
beste,
ik vraag na via techn dienst of dit mogelijk is.
groeten
Tina
Heeft u nog geen antwoord ontvangen?
Alvast bedankt voor de moeite.
mvg
Beste,
Zou het mogelijk zijn om voor mij hetzelfde te doen?
Wij hebben ons ook een 4K aangeschaft.
Alvast bedankt.
De lijst met beschikbare UPS punten kan je hier terugvinden.
De lijst met beschikbare UPS punten kan je hier terugvinden.
DIPRITEX PRIMA (75591265)
OOSTHOEK, 39
9968 ASSENEDE
Gaat dit dan voor beide v5 decoders die we in huis hebben, of één enkele decoder?
Wij hebben net een nieuwe LG OLED55C9PLA aangeschaft & we hebben de Samsung UE43RU7440 al even staan. Ik denk dat dat ook een 4k Tv was dus ja we hebben 2 4k toestellen.
Wij hebben net een nieuwe LG OLED55C9PLA aangeschaft & we hebben de Samsung UE43RU7440 al even staan. Ik denk dat dat ook een 4k Tv was dus ja we hebben 2 4k toestellen.
Het is tot mijn ontgoocheling een V5-C.
Ik heb echter een paar weken geleden een nieuwe 4K TV aangeschaft en zou daarom een V6 willen die wel 4K aankan.
Wat moet ik doen om die te bekomen ?
Beste,
Wij hebben ons ook een 4K tv aangeschaft, zou het mogelijk zijn om onze v5 decoder om te ruilen naar en nieuwe v6(4K) of eventueel de v7(4K)?
Ik denk dat mijn gegevens allemaal correct staan in mijn account.
Hoe geraak je aan zo'n v6 modem, want ook wij willen graag ten volle genieten van de kwaliteit.
Mvg,
Joachim
kan je je klantgegevens vervolledigen in je profiel?
dan kunnen we nakijken of we een nieuwe versie V6 kunnen laten opsturen ?
groeten
Tina
Decoder uiteraard ipv modem. Mijn excuses.
Als ik foto's bekijk lijkt het de V4 decoder te zijn.
kan je je klantgegevens vervolledigen in je profiel?
dan kunnen we nakijken of we een nieuwe versie V6 kunnen laten opsturen ?
groeten
Tina
Bij deze aangevuld. Alvast bedankt!
Hopelijk werkt alles ook wat sneller met de V6. Nu werkt alles toch wat met vertraging.
ik kan de oude decoder laten opzeggen en een nieuwe laten opsturen met levering thuis door bpost ?
groeten,
Tina
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.