Vraag

Decoder probleem

  • 4 September 2018
  • 47 reacties
  • 1068 Bekeken


Toon eerste bericht

47 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Joachim,

Kan je even nog een contact gsm in je profiel vermelden alsook bevestigen of het afleveringspunt onderstaand in orde is voor je?
[h4]THIERRY S GAZETJE (80923771)[/h4]
EERNEGEMWEG, 11
8490 SNELLEGEM

Groetjes IngeDc
Hey Joachim,

Kan je even nog een contact gsm in je profiel vermelden alsook bevestigen of het afleveringspunt onderstaand in orde is voor je?
[h4]
THIERRY S GAZETJE (80923771)
[/h4]

EERNEGEMWEG, 11
8490 SNELLEGEM

Groetjes IngeDc


Heb niet echt de mogelijkheid gevonden om gsmnr in te vullen. Heb dan maar in plaats van vaste lijn ingevuld.

Kan eventueel levering in postpunt Fun Aartrijke? Of gelijk waar in Torhout/Zedelgem? Indien niet, geen probleem hoor.

Met dank,
Joachim
Ter info: je kunt uw gsm nummer naast je telefoonnummer posten of in een aan der vak aangeduid met (privé)
Reputatie 7
Badge +3

@jl.dehasque   Onder het klantennummer in je profiel zijn geen vaste producten vermeld ?   

kan je ons het klantennummer met je vaste producten (tv, decoder, enz) doorgeven ?

Dan kijken we voor een omruiling decoder.

mvg,

Tina

Reputatie 6
Badge +3

Je kan ook rechtstreeks op tv kijken naar Netflix. 

Gewoon inloggen bij Netflix op je smarttv in plaats van op de decoder.

In de veronderstelling dat het een smarttv is en die ook op je thuisnetwerk kan aansluiten. 

 Dat klopt maar het gaat er hem hier meer specifiek om dat jl.dehasque een een 4K decoder wilt volgens mij :slight_smile:

beste,

ik vraag na via techn dienst of dit mogelijk is.

groeten

Tina

Heeft u nog geen antwoord ontvangen?

Alvast bedankt voor de moeite.

mvg

@Denemem Ik heb het nodige gedaan zodat er een v6 decoder in je gekozen UPS punt wordt geleverd. Wanneer hij is geleverd ga je ook nog een sms ontvangen. De v5 decoder + voedingskabel mag je in een kartonnen doos steken en afgeven wanneer je de nieuwe decoder gaat afhalen.

Beste,

Zou het mogelijk zijn om voor mij hetzelfde te doen? 

Wij hebben ons ook een 4K aangeschaft.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@ElsVer Naar welk UPS punt kunnen we de V6 decoder opsturen?

De lijst met beschikbare UPS punten kan je  hier terugvinden.

@ElsVer Naar welk UPS punt kunnen we de V6 decoder opsturen?

De lijst met beschikbare UPS punten kan je  hier terugvinden.

DIPRITEX PRIMA (75591265)

OOSTHOEK, 39
9968 ASSENEDE

Gaat dit dan voor beide v5 decoders die we in huis hebben, of één enkele  decoder?

Reputatie 7
Badge +4

@ElsVer Beschik je over 2 4K TV's?

Wij hebben net een nieuwe LG OLED55C9PLA aangeschaft & we hebben de Samsung UE43RU7440 al even staan. Ik denk dat dat ook een 4k Tv was dus ja we hebben 2 4k toestellen.

@ElsVer Beschik je over 2 4K TV's?

Wij hebben net een nieuwe LG OLED55C9PLA aangeschaft & we hebben de Samsung UE43RU7440 al even staan. Ik denk dat dat ook een 4k Tv was dus ja we hebben 2 4k toestellen.

 

Ik heb vandaag een nieuwe decoder gekregen omdat mijn oude niet meer ondersteunt wordt.
Het is tot mijn ontgoocheling een V5-C.
Ik heb echter een paar weken geleden een nieuwe 4K TV aangeschaft en zou daarom een V6 willen die wel 4K aankan.
Wat moet ik doen om die te bekomen ?
Ter info: gewoon afwachten tot hier iemand van proximus op je bericht antwoord geeft om je hierbij verder te helpen.

Beste, 

Wij hebben ons ook een 4K tv aangeschaft, zou het mogelijk zijn om onze v5 decoder om te ruilen naar en nieuwe v6(4K) of eventueel de v7(4K)?

Ik denk dat mijn gegevens allemaal correct staan in mijn account.

@frank @tina.b 

Hier ook bezitter van een 4k tv sinds enkele maanden. Wij zitten nog met oudere modem met harde schijf (v3??).
Hoe geraak je aan zo'n v6 modem, want ook wij willen graag ten volle genieten van de kwaliteit.

Mvg,
Joachim
je bedoelt waarschijnlijk een oude V4 decoder met harde schijf of V5 met harde schijf
Reputatie 7
Badge +3
Jdevreese,
kan je je klantgegevens vervolledigen in je profiel?
dan kunnen we nakijken of we een nieuwe versie V6 kunnen laten opsturen ?
groeten
Tina
je bedoelt waarschijnlijk een oude V4 decoder met harde schijf of V5 met harde schijf

Decoder uiteraard ipv modem. Mijn excuses.
Als ik foto's bekijk lijkt het de V4 decoder te zijn.
Jdevreese,
kan je je klantgegevens vervolledigen in je profiel?
dan kunnen we nakijken of we een nieuwe versie V6 kunnen laten opsturen ?
groeten
Tina


Bij deze aangevuld. Alvast bedankt!
Hopelijk werkt alles ook wat sneller met de V6. Nu werkt alles toch wat met vertraging.
Reputatie 7
Badge +3
ja, Jdevreese,
ik kan de oude decoder laten opzeggen en een nieuwe laten opsturen met levering thuis door bpost ?
groeten,
Tina

Reageer