Vraag

Decoder met nog een harde schijf V5

  • 5 August 2020
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

We ondervinden nu dagelijks problemen met deze digirecorders. Met de 2 kleinere zonder harde schijf lukt alles goed. We starten alles her op en toch blijft het probleem. We kunnen met digirecorder met harde schijf niet aan de opgepakte programma’s alsook niet opnemen.

We merken dit nu toch al een maand 5 op maar lukte met herop te starten maar nu niet meer en dit al 2 wkn aan een stuk. Kan hiervoor gewoon naar de winkel en een andere Gratis digirecorder wisselen aub ? Want is ambetant op deze manier.

 

Dank u,

Mvg,

Laika

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beste Martin,

OK bedankt alvast. Ik wacht af.

Mvg

Laika


hi laika, we sturen je een nieuwe decoder op via bpost

heb je de decoder al eens gereset , hoe je dit doet
→ 
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-decoder-resetten.html

 

PS: in een proximus winkel worden geen decoders omgeruild.

Reputatie 2

Beste Martin,

Hebben we al meerdere malen gedaan ook de model al meerdere malen gereset. 
Het probleem blijft. 
Wat moeten we dan voor de vervanging aub ? 
Dank u,

mvg,

Laika

Dat moet ik overlaten aan iemand van het Proximus Forumteam zelf die dit verder met u zullen bespreken van zodra hier iemand van hen de draad opneemt.

Reputatie 2

Beste Martin,

OK bedankt alvast. Ik wacht af.

Mvg

Laika

Reputatie 2

Dag Jonathan,

 

OK super bedankt alvast ! :-) 

grtn

Laika

Reageer