Skip to main content
Vraag

Decoder met nog een harde schijf V5

  • 5 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

Beste,

We ondervinden nu dagelijks problemen met deze digirecorders. Met de 2 kleinere zonder harde schijf lukt alles goed. We starten alles her op en toch blijft het probleem. We kunnen met digirecorder met harde schijf niet aan de opgepakte programma’s alsook niet opnemen.

We merken dit nu toch al een maand 5 op maar lukte met herop te starten maar nu niet meer en dit al 2 wkn aan een stuk. Kan hiervoor gewoon naar de winkel en een andere Gratis digirecorder wisselen aub ? Want is ambetant op deze manier.

 

Dank u,

Mvg,

Laika

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 33946 reacties
  • 5 augustus 2020

heb je de decoder al eens gereset , hoe je dit doet
→ 
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-decoder-resetten.html

 

PS: in een proximus winkel worden geen decoders omgeruild.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 5 augustus 2020

Beste Martin,

Hebben we al meerdere malen gedaan ook de model al meerdere malen gereset. 
Het probleem blijft. 
Wat moeten we dan voor de vervanging aub ? 
Dank u,

mvg,

Laika


Martin
  • 33946 reacties
  • 5 augustus 2020

Dat moet ik overlaten aan iemand van het Proximus Forumteam zelf die dit verder met u zullen bespreken van zodra hier iemand van hen de draad opneemt.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 5 augustus 2020

Beste Martin,

OK bedankt alvast. Ik wacht af.

Mvg

Laika


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 5 augustus 2020
Laika Maes schreef:

Beste Martin,

OK bedankt alvast. Ik wacht af.

Mvg

Laika


hi laika, we sturen je een nieuwe decoder op via bpost


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 5 augustus 2020

Dag Jonathan,

 

OK super bedankt alvast ! :-) 

grtn

Laika