Skip to main content
Vraag

decoder blijt constant hangen

  • 25 april 2025
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

nu duurt het wel al heel lang het is al meer dan 1 jaar dat de decoder vasthangt …

ofwel bij opnames ofwel terug kijk tv of als je een film kijkt het gebeurt nu al bijna elke dag 1 keer denk toch dat we genoeg betalen dat het het zou moeten werken …

hoopt dat er nu eindelijk een einde aankomt 

elke keer als het vasthangt dan kan je alleen resetten en geloof me deze decoder is meer dan 100 keer gereset en het blijft duren mvg robby

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33949 reacties
  • 25 april 2025

@robbru 

Heb je ook al  de →  Internet box gereset.

Over welke decoder gaat het, is het een oude V5 decoder met harde schijf, want deze zijn aan vervanging toe.

Je internet box is dit nog een oude bbox3 en is het een oude bv meer dan 8j oud aan de begincijfers van het serienummer kan je dit zien.

Best dat je dit hier zoveel mogelijk vermeldt.

Tip: Noteer ook al in ieder geval in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 25 april 2025

@robbru Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.