Vraag

Decoder binnenbrengen

  • 30 July 2020
  • 8 reacties
  • 2419 Bekeken

Ik had vroeger 2 tv’s, nu nog maar 1. Daarom zou ik graag 1 digicorder stopzetten en binnenbrengen.

Hoe doe ik dat? In de winkel mocht ik ze niet afgeven.

 


8 reacties

ik heb hier nochtans een paar dagen geleden gelezenvan iemand dat die zijn decoder wel mocht binnenbrengen in een proximus shop (want hij had een bewijs van afgifte gekregen in de shop, om eventueel achteraf te kunnen bewijzen dat die decoder afgegeven werd)

Ze kunnen natuurlijk retourlabels opsturen via e-mail om die bvb per post terug te sturen, maar als straks iemand van het prox forumteam hier de draad opneemt kunne ze je verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Laura2706_ Ik heb 1 decoder voor jou opgezegd. Je krijgt hiervan een bevestiging via e-mail. Hierbij zal je ook de instructies en het label terugvinden om de decoder te retourneren. Groetjes, Antonella

Beste,

Ik heb bij de laatste verandering van tariefplan mijn vorige decoder gehouden waardoor ik er nu twee heb. Ik had die gehouden voor tv te kunnen kijken op mijn slaapkamer. 

Ik gebruik deze echter niet meer, maar moet wel nog 6 euro huur per maand betalen. Hoe kan ik deze oude decoder (v5 mini) opzeggen?

Reputatie 7
Badge +4

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/decoder-binnenbrengen-50928

Proximus medewekers op dit publieke forum kunnen dit voor u doen (mogelijks pas terug vanaf morgen)

@SebastiaanV  ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat de proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen als ze hier je post doornemen..

Reputatie 7
Badge +3

@SebastiaanV 

ik zal een order inleiden om de V5 op te zeggen.

je ontvangt via mail een bevestiging, met retourlabel voor terugzending via bpost.

groeten

Tina

Beste,

Ik zou graag mijn 2de decoder binnenbrengen daar we de tv boven niet meer gebruiken.Hoe doe ik dit

Reputatie 7
Badge +3

@Shemna 

goedemorgen,

om te beginnen vragen we je om je profielgegevens aan te vullen:

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit hier weten

Vervolgens zoeken wij onder je producten de decoder op en zeggen het toestel op

Je ontvangt hiervan via mail een bevestiging én een label om de decoder gratis via bpost terug te sturen.

groeten

Tina

Reageer