Vraag

decoder

  • 4 April 2023
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Vorige week hebben we een nieuwe decoder gekregen. Wanneer we een opname bekijken dan splitst het beeld opeens de ene kant bevriest en de andere helft blijft doorgaan. Wanneer je de decoder aan en af zet is weg voor een tijdje. Maar dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn met een nieuwe decoder?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Nieken2023 

Je gebruikt toch voor alle zekerheid de HDMI kabel die bij je geleverde decoder in de doos zat?

Welke decoder is het? V6 of Android Decoder V7?

De V7 en de HDMI kabel die meegelverd is. 

Heb je sedert dat je de decoder ontvangen hebt al eens je toestellen herstart op de volgorde zoals aangegeven → hier

Eerlijk neen, waarom niet omdat ik de laatste twee weken al meer alle toestellen herstart heb, gereset heb , kabels vervangen heb. Dat ik ervanuit ging dat dit nieuw toestel met alle nieuwe kabels erbij gewoon ging werken. En aangezien dat alle lichtjes branden zoals hoort alles synchroniseerde zoals hoorde nut niet inzag om alles nog eens 1 voor 1 te gaan restarten. Maar zal nog eens proberen en ergste is dat ik niet eens meer een handleiding nodig heb kan vanbuiten. 

Reageer