Vraag

Decoder

  • 4 December 2020
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik val bij Proximus de laatste tijd van de ene verrassing in de andere. De ene keer dien ik mijn decoder beneden in de woonkamer meermaals per dag op te starten nadat hij vastloopt na gebruik van de RadioLine-app. En nu vanavond wilde ik even gezellig tv kijken via de tweede decoder in de slaapkamer, maar er kwam echt geen enkel geluid uit de tv, maar wel beeld, ook niet na het meermaals opnieuw opstarten van de decoder en na het wisselen van hdmi-kabel en veranderen van ingang in de tv. Uit armoede ga ik maar terug naar de woonkamer. Misschien er even bij vermelden dat beide decoders van het type V5-compact zijn.

Wat zal het de volgende keer zijn ?


4 reacties

je hebt waarschijnlijk al deze methode gevolgd → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Als het herstarten en resetten van je toestellen niks helpen zouden ze van Proximus uit eens kunnen voorstellen om een technieker te sturen, maar de proximus forummedewerkers komen hier pas maandag terug langs op het forum.

bbox resetten Reset je b-box 3 modem - YouTube

Je Wi-Fi Bridge resetten | Proximus

Je Wi-Fi Booster resetten | Proximus

Een probleem met PLC? | Proximus

decoder resetten → Je 5 compact decoder resetten - YouTube

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@P. Vanbraeckel Heb je al de testen die Martin voorstelde al geprobeerd ? Ik heb je lijn getest en die ziet er volledig in orde uit. Als je nog problemen ondervindt, laat je het hier dan aub weten, of neeem telefonisch contact op op 080022700 zodat we dit verder kunnen bekijken.

Reputatie 3
Badge

Gisterenavond de modem en de beide decoders even herstart en gereset. Met de tv zelf geen problemen meer, op het eerste zicht althans, maar wel nog problemen met de RadioLine-app, want ik kreeg de Vlaamse rockzender Willy deze middag niet open, en ook bleef mijn decoder weer haperen nadat ik gebruik gemaakt had van die app.

dan is er mss toch iets aan de hand met rockzender Willy zie → 

 

Reageer