Skip to main content
Vraag

De browser kon de geolocatie niet ophalen. Controleer je instellingen en probeer het opnieuw.

  • September 16, 2025
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

sinds deze week krijg ik dit scherm op 2 laptops.  hoe kan ik opnieuw naar Pickx kijken op de laptop?

mvg

Martine

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • September 16, 2025

@Vim 

uw browserinstellingen eens controleren  (Chrome, Firefox, Safari, Edge).

Chrome: Ga naar de instellingen > Privacy en beveiliging > Site-instellingen > Locatie.

Firefox: Ga naar de instellingen > Privacy & Beveiliging > Toestemmingen > Locatie.

Safari: Op een Mac: Safari > Instellingen > Websites > Locatie. Op een iPhone/iPad: Instellingen > Privacy & Beveiliging > Locatieservices > Safari-websites.

PS: heb je al geprobeerd met een andere browser of je dit ook voorhebt.


Mutlie
  • September 16, 2025

Dat had ik eerder deze week op mijn smartphone. Ik was thuis en gps activeren deed nul komma nul.
(zie v7 topic)


Martin
  • September 16, 2025

@Vim 

Nog ter bijkomende info:

Op de pc/laptop kan je dit evt voorhebben na een update bvb  of soms door cookies te wissen kan dit evt ook helpen, en soms kan de reden ook zijn dat VPN gebruikt wordt (al dan niet via je beveiligingssoftware).