Skip to main content
Vraag

dagelijks probleem met terugkijken van tv zender en/of opnames

Toon eerste bericht

41 reacties

Martin
  • 33558 reacties
  • 23 april 2025

Inderdaad en zelfs ongeveer het zelfde uur (20u) als gisteren kwamen de meldingen binnen :

• Auteur
  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 23 april 2025

Hoi iedereen,

een half uurtje geleden was het ook hier weer hetzelfde (zie de foto hirboven ergens)

en op een andere zender kreeg ik het beruchte “oeps” meldingetje 

het is zoals Backelandt zegt, het enige dat geen storingen heeft is de factuur en de betalingstermijn.

of nee er is toch iets veranderd dit jaar, het is duurder geworden 🤒

en over de tijd dat men klant is bij proximus, men geeft volgens mij meer om nieuwe klanten dan mensen die al jaar en dag klant zijn bij hen ( ik dit jaar 40 jaar).

eddy

Martin
  • 33558 reacties
  • 23 april 2025

FYI: voor trouwe klanten kan je een klantenkorting aanvragen 

• Auteur
  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 23 april 2025

HOERA HET IS FEEST

zonet de melding gekregen dat de tv diensten zijn hersteld

jammer dt men er niet bij vermeld voor hoelang

Martin
  • 33558 reacties
  • 23 april 2025

Was gisteren net het zelfde ongeveer een goeie uur lang geduurd.

• Auteur
  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 23 april 2025

@ martin: zou het niet beter zijn dat ze die van zichzelf geven, ik voel me een bedelaar als ik er zelf om moet vragen

maar toch bedankt voor de tip

eddy

• Auteur
  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 23 april 2025

@ martin

ik zie nu pas je berichtje met de grafiek van vanavond (was uit beeld geschoven)

als dit een dagelijkse gewoonte is dan klopt er toch iets niet de de kant van proximus denk ik.

Martin
  • 33558 reacties
  • 23 april 2025

Ja ze zitten blijkbaar reeds al een paar weken met dit probleem van alleen Live te kunnen kijken en blijkbaar niet in één twee drie op te lossen zo te zien!

Mutlie
  • 2032 reacties
  • 23 april 2025

Vandaag hebben wij hier prijs 🫤

Martin
  • 33558 reacties
  • 23 april 2025

Blijkbaar zijn er velen die prijs hebben, net zoals gisteren!

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 april 2025

Technisch probleem, Oeps…. Tv diensten hersteld. Meerdere keren op een avond. Hetzelfde zoals hierboven allemaal geschreven en benoemd zijn.  Ik ga Proximus morgen telefoneren, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. 

Mutlie
  • 2032 reacties
  • 23 april 2025
Martin schreef:

Blijkbaar zijn er velen die prijs hebben, net zoals gisteren!

We hebben dat nog gehad, maar deze keer blijft het wel duren.

Pickx app (smartphone) opnames lijken me ook niet volledig overeen te komen met de opnames die ik verwacht te zien staan. Nu ja, ik kan niet controleren want geen opnames of de lijst te bekijken via de V7 nu

Martin
  • 33558 reacties
  • 23 april 2025

Het is inderdaad niet te voorspellen bij sommigen al na een uur in orde en bij anderen duurt het veel langer.

Mutlie
  • 2032 reacties
  • 24 april 2025
Mutlie schreef:

[..]

Pickx app (smartphone) opnames lijken me ook niet volledig overeen te komen met de opnames die ik verwacht te zien staan. Nu ja, ik kan niet controleren want geen opnames of de lijst te bekijken via de V7 nu

Net nog eens gekeken naar de opnames - die zijn nu wel zichtbaar, alhoewel het algemene probleem nog niet is opgelost.
Mijn vermoeden lijkt juist. Tenzij we niet correct hebben opgenomen, Maar lange leve de apps ;)

Martin
  • 33558 reacties
  • 24 april 2025

Volgens mij heeft het verdwijnen van opnames geen rechtstreeks verband met het (recentere) “technisch probleem waar je alleen kunt live kijken”, aangezien het verdwijnen van opnames al veel vroeger optrad.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 85 reacties
  • 24 april 2025

Problemen blijven inderdaad dagenlang aanslepen… opnemen heeft bijna geen zin meer. Misschien beter programma’s bekijken via de apps en de decoder buiten zwieren?
Excuses voor het ‘ongemak’ aanbieden is uiteraard vriendelijk, maar misschien moet er ook eens een commerciële geste vanuit Proximus gedaan worden voor dat voortdurende ‘ongemak’...