Beantwoord

Corona cadeau van Proximus? Movies & Series zender en Studio 100 Hits staan open

  • 13 March 2020
  • 63 reacties
  • 4566 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Net gemerkt dat Movies & Series en Studio 100 Hits open staan. Cadeautje van Proximus om de Coronadagen door te komen?

icon

Beste antwoord door Martin 13 March 2020, 20:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

63 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik ken daar niets van maar ik vind op internet een artikel dat proximus studio 100 beeft afgesnoept van telenet sinds 1 jan 2018.

Inderdaad. Beide kanalen zijn(gratis) te bekijken. Hierover is geen info te vinden. Er is ook geen communicatie geweest vanwege Proximus hierover... 

Zou het te maken kunnen hebben met dit: ‘‘All Stars’ en ‘All Stars & Sports’ te lezen op proximus .com. ?

Zijn nieuwe bundels van Proximus 

Reputatie 6
Badge +3

📢 Because we want to be united with our customers in the current context and to allow everyone to stay connected, we have put in place exceptional measures and decided to offer: #COVID19BE (1/3)

 

✅ The possibility to make unlimited calls to landlines
✅  Unlimited use of their internet connection at home
✅ An increase in their mobile data volume 
✅ Free access to the Movies and Series channel for all TV customers (2/3)

 

... starting tomorrow and until March 31st included. 

More information on all the practical arrangements will be communicated very shortly on https://t.co/DtX3rqpvlA (3/3)

Bron: twitter

 

 

 

https://www.hln.be/showbizz/tv/gratis-films-en-series-op-proximus-tv~a1e4f2e0/

https://www.facebook.com/WeAreProximus/

📢 Omdat we in de huidige context solidair willen zijn met onze klanten en iedereen willen toelaten om verbonden te blijven, hebben we uitzonderlijke maatregelen genomen en hebben we besloten het volgende te bieden:

✅ De mogelijkheid om onbeperkt te bellen naar vaste lijnen
✅ Onbeperkt gebruik van de internetverbinding thuis
✅ Een toename van het volume van mobiele data
✅ Gratis toegang tot het kanaal Movies & Series (+ Studio 100 hits) voor alle TV-klanten

... en dit vanaf morgen tot en met 31 maart.

Meer informatie over alle praktische details zal zeer binnenkort worden gecommuniceerd op proximus.be

#COVID19BE

Meer informatie over alle praktische detailshttps://www.proximus.be/proximushelps

Reputatie 6
Badge +2

Ik vind het ook een beetje overdreven als men nu een virus gaat gebruiken of misbruiken om reklame te maken. Ik zou dat niet doen : levert goede diensten ook als er geen virussen zijn. 

Ben curieus of klanten die het movies &series pack hebben voor deze "gratis" periode een creditnota krijgen.

Reputatie 7
Badge +2

Ben curieus of klanten die het movies &series pack hebben voor deze "gratis" periode een creditnota krijgen.

Vermoedelijk niet, maar misschien zijn dat ook heeeeeel weining klanten. PX maakt nl. nooit bekend hoeveel mensen zo’n pakket hebben.

 

Reputatie 7
Badge +1

Zag in MyProximus dat ik 10 GB aan volume  bij mijn GSM abo heb gekregen. Bedankt maar wel heelveel 🤔 Onbeperkt bellen is dit dan ook van de vaste telefoon de hele dag door of alleen van de GSM. Zijn genoeg ouderen thuis met een vaste lijn. Eigenlijk zou PX dit voor altijd moeten doen zou super zijn 🤗👏

Reputatie 7
Badge +2

Zag in MyProximus dat ik 10 GB aan volume  bij mijn GSM abo heb gekregen. Bedankt maar wel heelveel 🤔 Onbeperkt bellen is dit dan ook van de vaste telefoon de hele dag door of alleen van de GSM. Zijn genoeg ouderen thuis met een vaste lijn. Eigenlijk zou PX dit voor altijd moeten doen zou super zijn 🤗👏

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

 

Van vaste lijn naar vaste lijn en van mobiel naar vaste lijn is het onbeperkt bellen tot 31 maart.

Reputatie 7
Badge +2

Ook interessant om te weten: je kan de films/series van de afgelopen 36 uur via de TV-gids on demand bekijken. Voor wie in Brussel woont krijg je ook de Franstalige M&S zender erbij.

Reputatie 5
Badge +3

En wat met een all sports bundel van 16.99 euro? Deze maand geen live voetbal meer, wordt dit in mindering gebracht?

 

mvg

Reputatie 6
Badge +2

Dat zal wel niet, je kunt dat abonnement opzeggen. En later opnieuw starten. Maar of dat veel helpt?

Reputatie 5
Badge +3

Of dat veel helpt? hoe bedoel je?

 

Ik denk dat Proximus het zich al beklaagd heeft :relaxed:

Reputatie 6
Badge +2

Of dat veel helpt? hoe bedoel je?

 

Ik bedoel dat de winst die je maakt door het opzeggen van uw sportabonnement en het later terug activeren zal afhangen van hoe lang het duurt vooraleer het voetbal terug start hé. Vandaag zeggen de virologen meestal dat ze niet echt weten wanneer het virus zal stoppen, er was Prof Van Ranst die hoopte op 15 mei. Wanneer herbegint de competitie dan?  Misschien wordt niet alles gespeeld. Er zijn veel dingen onduidelijk, maar zo gaat dat nu eenmaal. 

En als je het vandaag stopt moet je misschien de ganse maand maart nog betalen, dat kunnen enkel de mensen van Proximus maandag zeggen. 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

@jdm_01 : Ik vrees van niet. Aangezien het volgende in hun algemene voorwaarden staat:

 

13. Aansprakelijkheid van Proximus 13.1. Proximus is slechts aansprakelijk indien de Klant kan aantonen dat Proximus een grove contractuele fout heeft begaan, in geval van bedrog of indien Proximus een verbintenis niet is nagekomen die een hoofdprestatie van de Overeenkomst vormt.

 

13.3. Wanneer de Dienst door een derde partij wordt gebruikt om een dienst aan de Klant te leveren, valt deze onder de verantwoordelijkheid van de derde partij en niet van Proximus. De derde dienstverlener kan vereisen dat de Klant aanvullende algemene voorwaarden aanvaardt en/of een vergoeding betaalt voor het gebruik van zijn dienst. Deze aanvullende algemene voorwaarden zijn van toepassing tussen de Klant en de derde partij. Proximus is een derde partij in een dergelijke contractuele relatie.

 

Het volgende staat in de bijkomende voorwaarden voor digitale televisie:

 

3. Aansprakelijkheid van Proximus

3.1 Proximus draagt geen enkele aansprakelijkheid voor de producten en diensten van derden, noch voor de opvolging of facturatie ervan na verkoop. Proximus heeft geen enkele invloed op de content van derden en biedt bijgevolg geen enkele garantie aangaande de kwaliteit of wettigheid van deze content.

3.2 De Klant die één van de specifieke abonnementen met betrekking tot sport heeft genomen, erkent dat Proximus niet verantwoordelijk kan zijn voor het afgelasten of het uitstel van een wedstrijd. Indien de afgelaste of uitgestelde wedstrijd door de Klant werd besteld via ‘Pay Per View’, zal Proximus deze bestelling terugbetalen aan de Klant. Indien de afgelaste wedstrijd door de Klant werd besteld als onderdeel van een abonnementsformule (anders dan ‘Pay Per View’), wordt de Klant niet terugbetaald. ‘Pay Per View’ biedt de Klant de mogelijkheid om, in real time, naar een uitzending te kijken door enkel voor de toegang hiervoor te betalen.

Reputatie 6
Badge +2

Dat zijn inderdaad de kleine letterkes die niemand ooit leest, maar ze zijn er overal. Maar Proximus kan er ook niet veel aan doen dat er nu geen voetbal is. 

Ik vind al die inspanningen allemaal goed en wel mocht dit  naar behoren werken.

We zijn al vele jaren klant  bij Proximus , Belgacom ,Rtt ( 2 smartphones , televisie ,vaste lijn )

Na jaren en jaren smeken is ons internet nog altijd zo traag als een slak !!

 

  Nu word mijn echtgenoot naar aanleiding van Covit 19 door de werkgever gevraagd om van thuis uit te werken .

Hij wou dus zaterdag morgen van thuis uit werken ,na veel proberen was hij eraan voor de moeite.

Ik belde nogmaals de  klachten dienst van Proximus om hen te vragen of ze eindelijk eens wat aan dat veel te trage internet zouden doen .

De persoon aan de lijn heeft nogmaals de lijn Uitgetest met als resultaat veel te traag .

Onmogelijk om van thuis uit te werken was zijn antwoord !!!

Nog een leukere opmerking was :' jullie hebben nochtans een maxi pack..

Dit wist ik natuurlijk zelf ook wel:sweat:  ,ik betaal er genoeg voor !!!

Ik vroeg dus nogmaals om er iets aan te doen maar dat ging niet want in onze straat zou dit absoluut onmogelijk zijn .

We kunnen ook geen 2de tv aansluiten en hebben nog steeds geen HD waardoor we ook niet  alle zenders kunnen krijgen waarvoor we nochtans leuk mee betalen .

Pittig detail aan de overkant van de straat kan dit echter allemaal wel bij de zelfde provider.

Héél ,héél straf vind ik dat :rage:

Hun oplossing is een nu weeral eens een nieuwe modem.

Ben eens benieuwd ????

 

Zou wel volledig gratis zijn maar of dit gaat helpen .

Wat mijn echtgenoot ondertussen moet doen , tja dat zullen met het bedrijf moeten bespreken.

 

Groetjes van een zeer ontevreden klant !!!

als je nog op een adsl lijn en aansluiten op VDSL blijkbaar niet mogelijk is, dan zal je inderdaad maar een trage snelheid halen.

Heb je al eens gekeken wat de http://proximus.be/internetsnelheid  geeft als resultaat wat proximus je kan bieden als internetsnelheid?

Proximus zou eventueel kunnen uitvissen of het plaatsen van een 4G gateway bij u mogelijk is waardoor je zo’n 20 Mbps zou kunnen halen.

Reputatie 7
Badge +1

Zag in MyProximus dat mijn belminuten nog steeds op 300 minuten staat. Dacht dat het deze maand onbeperkt is. Hoe zit het nu eigenlijk 🤔🤗😉

Reputatie 6
Badge +2

Zo zou het moeten zijn :https://www.proximus.be/en/id_b_cr_proximus_helps/personal/blog/news/be-the-first-to-know/proximus-helps.html?v1=shorturl&v6=proximushelps 

Zag in MyProximus dat mijn belminuten nog steeds op 300 minuten staat. Dacht dat het deze maand onbeperkt is. Hoe zit het nu eigenlijk 🤔🤗😉

Dit kan toch als ze niks van je belminuten afnemen als je belt naar een vast nummer dan is het toch oké, nee ?

Reputatie 6
Badge +2

Antoon dacht dat Proximus daar “onbeperkt” zou zetten, maar dat zal wel niet hé. Maar bellen met een vast toestel naar een vast toestel is onbeperkt gratis tot het einde van de maand  en lees eens onder welke voorwaarden. Maar ik denk niet ze uw abonnement gaan aanpassen. Maar ze gaan uw minuten boven de 300 in maart niet factureren. Anders reklameren hé.

staat er bij van mobiel naar vast gratis, (maar niet voor prepaid).

Onbeperkt bellen van mobiele nummers (in België of binnen de EU5) naar vaste nummers in België. Alleen gebruik voor persoonlijke doeleinden conform de algemene voorwaarden van Proximus. Niet geldig voor oproepen naar speciale nummers (07x, 09xx, behalve oproepen van en naar de PhoneMail-service) 10 GB bovenop het surfvolume inbegrepen in uw mobiel abonnement. Geldig in België en EU*5. Buiten de EU*5 betaalt u per MB. Tarieven verschillen per land. Zie hier de tarieven.

*5 ) Landen waarvoor de gratis oproepen van Mobiele nummers naar vaste lijnen en de 10 GB mobiele data van toepassing zijn: Åland-eilanden (Finland), Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion, Roemenië, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Sint-Maarten (Franse Antillen), Slovakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek, Verenigd Koninkrijk en Zweden + IJsland, Liechtenstein, Noorwegen.