Beantwoord

Corona cadeau van Proximus? Movies & Series zender en Studio 100 Hits staan open

  • 13 March 2020
  • 63 reacties
  • 4566 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Net gemerkt dat Movies & Series en Studio 100 Hits open staan. Cadeautje van Proximus om de Coronadagen door te komen?

icon

Beste antwoord door Martin 13 March 2020, 20:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

63 reacties

https://www.hln.be/showbizz/tv/gratis-films-en-series-op-proximus-tv~a1e4f2e0/

https://www.facebook.com/WeAreProximus/

📢 Omdat we in de huidige context solidair willen zijn met onze klanten en iedereen willen toelaten om verbonden te blijven, hebben we uitzonderlijke maatregelen genomen en hebben we besloten het volgende te bieden:

✅ De mogelijkheid om onbeperkt te bellen naar vaste lijnen
✅ Onbeperkt gebruik van de internetverbinding thuis
✅ Een toename van het volume van mobiele data
✅ Gratis toegang tot het kanaal Movies & Series (+ Studio 100 hits) voor alle TV-klanten

... en dit vanaf morgen tot en met 31 maart.

Meer informatie over alle praktische details zal zeer binnenkort worden gecommuniceerd op proximus.be

#COVID19BE

Meer informatie over alle praktische detailshttps://www.proximus.be/proximushelps

Reputatie 6
Badge +2

Antoon dacht dat Proximus daar “onbeperkt” zou zetten, maar dat zal wel niet hé. Maar bellen met een vast toestel naar een vast toestel is onbeperkt gratis tot het einde van de maand  en lees eens onder welke voorwaarden. Maar ik denk niet ze uw abonnement gaan aanpassen. Maar ze gaan uw minuten boven de 300 in maart niet factureren. Anders reklameren hé.

Reputatie 5
Badge +3

Idd tis da wat ik wou weten. Nu bel ik al onbeperkt in tijd maar betaal enkel de connectie van 0,82 €. tot 17u.

Reputatie 7
Badge +3

volgens ik begrepen heb zou er geen connectiekost zijn tijdens die periode, tenzij er morgen iemand van proximus morgen mij hier tegenspreekt, en dan zijn we ook voor de volle 100% zeker.


het is inderdaad onbeperkt gratis bellen naar vaste lijnen en mobiele nummers.

 

Geert

Inderdaad. Beide kanalen zijn(gratis) te bekijken. Hierover is geen info te vinden. Er is ook geen communicatie geweest vanwege Proximus hierover... 

Reputatie 7
Badge +2

Zag in MyProximus dat ik 10 GB aan volume  bij mijn GSM abo heb gekregen. Bedankt maar wel heelveel 🤔 Onbeperkt bellen is dit dan ook van de vaste telefoon de hele dag door of alleen van de GSM. Zijn genoeg ouderen thuis met een vaste lijn. Eigenlijk zou PX dit voor altijd moeten doen zou super zijn 🤗👏

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

 

Van vaste lijn naar vaste lijn en van mobiel naar vaste lijn is het onbeperkt bellen tot 31 maart.

nee voor prepaid proximus klanten geldt dit ook niet! 
(mijn pa, heeft dit als antwoord gekregen van iemand van proximus)

Of ze zouden nog een geste moeten moeten doen!

 

Nochtans staat er :
Klanten krijgen de mogelijkheid om onbeperkt en 24/7 te bellen van een vaste lijn of mobiele telefoon naar een vaste lijn in België.

En nog eens voor alle duidelijk erbij vermelden of mobiele prepaid klanten ook gratis onbeperkt kunnen bellen om alle misverstanden uit de wereld te helpen.

Voor verbetering vatbaar !!! is wel niet 

  1. Postpaid klanten krijgen de mogelijkheid om gratis onbeperkt en 24/7 te bellen van een vaste lijn of mobiele telefoon naar een vaste lijn in België.

maar wel 

  1. klanten krijgen de mogelijkheid om gratis onbeperkt en 24/7 te bellen van een vaste lijn of mobiele telefoon (Postpaid en prepaid ) naar een vaste lijn in België.

Ik vind al die inspanningen allemaal goed en wel mocht dit  naar behoren werken.

We zijn al vele jaren klant  bij Proximus , Belgacom ,Rtt ( 2 smartphones , televisie ,vaste lijn )

Na jaren en jaren smeken is ons internet nog altijd zo traag als een slak !!

 

  Nu word mijn echtgenoot naar aanleiding van Covit 19 door de werkgever gevraagd om van thuis uit te werken .

Hij wou dus zaterdag morgen van thuis uit werken ,na veel proberen was hij eraan voor de moeite.

Ik belde nogmaals de  klachten dienst van Proximus om hen te vragen of ze eindelijk eens wat aan dat veel te trage internet zouden doen .

De persoon aan de lijn heeft nogmaals de lijn Uitgetest met als resultaat veel te traag .

Onmogelijk om van thuis uit te werken was zijn antwoord !!!

Nog een leukere opmerking was :' jullie hebben nochtans een maxi pack..

Dit wist ik natuurlijk zelf ook wel:sweat:  ,ik betaal er genoeg voor !!!

Ik vroeg dus nogmaals om er iets aan te doen maar dat ging niet want in onze straat zou dit absoluut onmogelijk zijn .

We kunnen ook geen 2de tv aansluiten en hebben nog steeds geen HD waardoor we ook niet  alle zenders kunnen krijgen waarvoor we nochtans leuk mee betalen .

Pittig detail aan de overkant van de straat kan dit echter allemaal wel bij de zelfde provider.

Héél ,héél straf vind ik dat :rage:

Hun oplossing is een nu weeral eens een nieuwe modem.

Ben eens benieuwd ????

 

Zou wel volledig gratis zijn maar of dit gaat helpen .

Wat mijn echtgenoot ondertussen moet doen , tja dat zullen met het bedrijf moeten bespreken.

 

Groetjes van een zeer ontevreden klant !!!

bij mij zit die MS HD N (Nedelands) op 52 dacht ik maar nu mag ik de familieleden hier niet storen om te checken want die zijn in volle spanning naar iets anders aan het kijken, anders moet je eens  via je remote op je decoder eens door de tv gids eens door scrollen om te zien als je een andere MS tegenkomt. 

want al ik op www.proximuspickx.be in de tvgids in het zoekveld MS invoer kom de NL en FR versie van MS in de zoekresultaatlijst te zien.

blij te horen dat ik je wat heb kunnen verder helpen, voor u ook een prettige dag verder.

of het nu tijdens dal of piekuren is maakt niet uit, die zijn gratis als je belt naar vaste nummers

Reputatie 5
Badge +3

Dus ook geen connectiekost per gesprek, nu betaal ik deze en bel dan ook onbeperkt in tijd. Vanaf 17u is het dan volledig gratis.

volgens ik begrepen heb zou er geen connectiekost zijn tijdens die periode, tenzij er morgen iemand van proximus morgen mij hier tegenspreekt, en dan zijn we ook voor de volle 100% zeker.

@Proximus
Al de artikels doe al verschenen zijn op de proximus site en op het forum enz.  heeft men het nooit over de connectie kost, wel altijd “onbeperkt bellen”, maar men zegt niet onbeperkt gratis  bellen, dus het inderdaad totaal niet duidelijk of de connectie kost wegvalt ook ? 

@GeertC Dit werd toch niet gecommuniceerd het was toch bellen naar vaste lijn (met vaste of mobiele telefoon) dat gratis was, is het het bellen naar mobiele nummers nu ook gratis ?

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb een vaste telefoon gekoppeld aan mijn familus pack, gratis bellen na 17u tot 8u en op weekends en feestdagen, vanaf 8u betaal ik een connectiekost van 0.82 € en bel gratis en onbeperkt in tijd naar vaste lijnen en mobiele nummers beperkt tot 1000 min p/maand.

Dus ik ga ervan uit dat tot 31/3 die connectie ook gratis is, toch?

 

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC Dit werd toch niet gecommuniceerd het was toch bellen naar vaste lijn (met vaste of mobiele telefoon) dat gratis was, is het het bellen naar mobiele nummers nu ook gratis ?


Hallo Martin, ik vraag het even na voor de zekerheid, omdat ik geen foute info wel melden.. voor ons is het ook allemaal heel intens.

hou je op de hoogte

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC Dit werd toch niet gecommuniceerd het was toch bellen naar vaste lijn (met vaste of mobiele telefoon) dat gratis was, is het het bellen naar mobiele nummers nu ook gratis ?

@GeertC Dit werd toch niet gecommuniceerd het was toch bellen naar vaste lijn (met vaste of mobiele telefoon) dat gratis was, is het het bellen naar mobiele nummers nu ook gratis ?


Hallo Martin,

Het is dus voor alle klanten die vaste telefoon hebben of een telefoon in een pack. Het gaat over onbeperkt bellen naar vaste lijnen en onbeperkt bellen van mobiele nummers (in België of binnen de EU) naar vaste nummers in België. Het geldt niet voor oproepen naar speciale nummers (07x, 09xx behalve oproepen van en naar de phonemail service)

· De oproepen vanaf 14/03 00h00 tot 31/03 23h59 worden niet aangerekend op de factuur van april

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

 

Geert

 

 

Reputatie 5
Badge +3

OK laat maar mijn vraag blijft onbeantwoord😬

Reputatie 6
Badge +2

Ik ken daar niets van maar ik vind op internet een artikel dat proximus studio 100 beeft afgesnoept van telenet sinds 1 jan 2018.

TUI: Online corona dashboard > 
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

en 

https://www.bing.com/covid

Zou het te maken kunnen hebben met dit: ‘‘All Stars’ en ‘All Stars & Sports’ te lezen op proximus .com. ?

Zijn nieuwe bundels van Proximus 

Reputatie 6
Badge +3

📢 Because we want to be united with our customers in the current context and to allow everyone to stay connected, we have put in place exceptional measures and decided to offer: #COVID19BE (1/3)

 

✅ The possibility to make unlimited calls to landlines
✅  Unlimited use of their internet connection at home
✅ An increase in their mobile data volume 
✅ Free access to the Movies and Series channel for all TV customers (2/3)

 

... starting tomorrow and until March 31st included. 

More information on all the practical arrangements will be communicated very shortly on https://t.co/DtX3rqpvlA (3/3)

Bron: twitter

 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik vind het ook een beetje overdreven als men nu een virus gaat gebruiken of misbruiken om reklame te maken. Ik zou dat niet doen : levert goede diensten ook als er geen virussen zijn.