Skip to main content
Vraag

code 1005 pickx

• August 13, 2025
  • 11 reacties
  • 286 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Krijg  pickx op Apple tv niet meer opgestart.Telkens foutcode 1005 geen netwerk .

Terwijl netwerk wel duidelijk in orde is op andere apparaten.

Iemand oplossing?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • August 13, 2025

eventueel het volgende proberen:

• Haal de stekker van je Apple TV uit het stopcontact. Wacht ongeveer een minuut. Sluit hem weer aan en kijk of de fout zich blijft voordoen. Als de fout zich blijft voordoen, probeer dan je internet box op dezelfde manier opnieuw op te starten. Geef je interne box een paar minuten de tijd om volledig op te starten voordat je je Apple TV test.
  • lukt het nog niet:
    Ga naar Instellingen op je Apple TV. Kies Systeem > Software-updates. Selecteer 'Software bijwerken'. Als er een update beschikbaar is, download en installeer deze dan.
  • Als de twee bovenstaande methoden niet werken, kun je overwegen de netwerkinstellingen te resetten.
    Ga naar Instellingen. Ga naar Systeem > Stel opnieuw in. Kies 'Herstel netwerkinstellingen'. Hiermee worden je apps of accounts niet gewist, maar moet je wel opnieuw verbinding maken met wifi.

Martin
  • August 13, 2025

Nog ter bijkomende info:  blijkbaar is er met de nieuwe versie ook nog altijd problemen 

→ Apple TV en Proximus Pickx | Proximus Forum

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • August 15, 2025

Heb zowat alles opnieuw ingesteld, uitgeschakeld, opnieuw ingeschakeld, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd,uitgelogd en opnieuw ingelogd, router en Apple tv gereset.Herstart en zelfs hersteld.Telkens opnieuw code 1005.Geen internet noch via wifi, noch via ethernet.

Chatten met helpdesk en Apple support geen resultaat.

Weet het niet meer.

Pickx opent wel.Kan kiezen live, opnames, gids enz .Maar zodra het kijken wordt gestart is het wereldrecord rondjes draaien 

Alle andere apps werken perfect.(Netflix,prime enz)

Mogelijk ligt het toch aan mijn instellingen maar ik kom er niet uit.

Martin
  • August 15, 2025

@georges_063 Als je via https://tv.pickx.be op pc/laptop kan je dan wel live of naar opnames kijken.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • August 15, 2025

Ja, dat lukt perfect Martin. Begrijp niet waarom dat op Apple tv niet kan.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • August 15, 2025

Sorry, niet op pc maar wel op tablet en smartphone.

Martin
  • August 15, 2025

als je de app opnieuw installeert uit Apple TV store welke versie heb je dan geïnstalleerd 

de nieuwe app zonder pickx geschreven in app icoon of deze met pickx geschreven in app icoon

want ik weet niet of je al op het nieuw TV platform overgeschakeld bent in dit geval moet je deze kiezen zonder pickx geschreven in app icoon.

Update: je kan trouwens ook eens zien welke app op je tablet en iPhone staat waar het wel werkt

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • August 15, 2025

Zit op nieuw platform.Pickx zonder"pickx" geschreven in icoon.

App versie op android smartphone: 1.9.1000.

App versie op Apple tv 1.9.0000

Martin
  • August 15, 2025

mss best dat je ook de OS versie geeft en het model van je apple TV? (In Settings van device terug te vinden). want dit is blijkbaar ook van belang voor PX pickx designers zie → Apple TV en Proximus Pickx | Proximus Forum

mss dat je daar best ook eens je probleem/fout code/ appversie en OS versie van apple TV eens opgeeft want wordt daar ook opgevolgd door  SylvainB UX Designer.

update: ik denk nu ineens aan iets anders, zou dit met het aantal gekoppelde Pickx apparaten kunnen te maken hebben, volgens mij is dit nog altijd Max. 5.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • August 15, 2025

Apple tv 3de generatie 4K

IOS 26 ( bèta 6)

Foutcode : 1005 Geen internet.

Martin
  • August 15, 2025

Ik heb eens verder op het internet gezocht omdat ik denk dat het aan de beta versie zou kunnen liggen en wat ik terugvindt bij tvOS 26 bèta 6 (of public beta 3), dat de officiële finale tvOS 26-update wordt verwacht later dit najaar, met een grote kans dat die in september 2025 beschikbaar is voor alle gebruikers.

Moest ik u zijn (zoals reeds aangehaald in mijn vorig bericht) zou ik het toch eens posten hier 

→ Apple TV en Proximus Pickx | Proximus Forum omdat het daar blijkbaar wordt opgevolgd door  PX SylvainB UX Designer.