Skip to main content
Vraag

Cloud gegevens wegd

  • September 2, 2025
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Beste

Door een misverstand heb ik mijn TV decoder opgezegd. Hierbij werd ook de cloud gestopt. Helaas ben ik al mijn opnames kwijt. Ik zag de fout 1 dag later en heb onmiddellijk alles terug geactiveerd . De nieuwe TV decoder wordt nu donderdag geleverd en ik denk dat hierbij een nieuwe cloud actief zal zijn. Ben ik nu alle opnames kwijt, of kunnen deze nog gerecupereerd worden ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • September 2, 2025

@Coach 

FYI: als je alleen de TV decoder opgezegd hebt en niet uw TV abonnement dan zou je die in principe niet mogen kwijt zijn!

Kijk eens via https://tv.pickx.be 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 2, 2025

@Coach 

Ik stel vast dat je volledige tv abonnement werd opgezegd. Dit wordt opnieuw geactiveerd, maar je opnames ben je dan inderdaad helaas kwijt.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 3, 2025

Helaas ja, langs de andere kant een volledige reset is soms ook niet slecht. Uiteindelijk vergaar je een enorme massa van geprogrammeerde opnames. De decoder wordt nu geleverd, dus we missen slechts twee dagen. Die kunnen we dan wel inlopen via de apps van de zenders.