Vraag

chromecast werkt niet meer sinds laatste update pickx

  • 12 February 2020
  • 8 reacties
  • 745 Bekeken

onmogelijk om te casten sinds laatste update pickx app. er is verbinding met chromecast maar onmogelijk te casten. vrt nu vtmgo netflix youtube etc werken perfect. kan hier iets aan verholpen worden aub. heb al naar technische dienst gebeld maar niemand kan helpen. dank bij voo


8 reacties

Ter info: Als het om een iOS toestel gaat zijn er inderdaad nog problemen die moeten opgelost worden, maar iemand van Prox kan je verder meer info geven of eventueel verder helpen.

ja idd een ios toestel. heb al naar technische dienst gebeld maar niemand kan mij helpen. ze gingen het melden

Reputatie 7
Badge +4

@philippe.vanderhulst we zijn op de hoogte van de problemen hiermee en doen ons best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen
binnenkort zouden we hierover meer info moeten hebben

mvg

Als jullie op de hoogte zijn van de problemen, waarom wordt dit dan commercieel aangeboden?

Het werkt niet. Punt uit. Dingen verkopen die niet werken, is bedrog!

Reputatie 5

Volledig mee eens bedrieglijke reclame.

@Jamo 

Ik heb uw verhaal gelezen. Uw probleem moet toch op te lossen zijn als Proximus u gratis een decoder aanbiedt tot ze het cast probleem hebben kunnen oplossen? 
 

Ikzelf heb gelukkig De chromecast gekocht om te testen voor ik zou veranderen van abonnement.  Ik huur nog een decoder, zodat ik nog steeds tv kan kijken. 

@ Proximus: stel dat ik naar Epic Combo light zou overstappen en dus mijn gehuurde decoder zou inleveren, kan ik dan nog in geval van problemen gebruik blijven maken van mijn gekochte V5 decoder?

Ikzelf heb gelukkig De chromecast gekocht om te testen voor ik zou veranderen van abonnement.  Ik huur nog een decoder, zodat ik nog steeds tv kan kijken. 

dat is toch geen zekerheid want bij de eerste beste update van het OS op één van je toestellen kan het zijn dat je problemen ondervindt, al dan niet kortstondig tot het opgelost wordt.

Gisteren mijn probleem met het casten nog eens doorgegeven aan Proximus: rechtstreekse TV-programma’s casten lukt, opgenomen programma’s niet. De helpdesk schijnt het probleem niet te kennen. Na lang wachten en meerdere operatoren gesproken te hebben blijkt iemand toch te weten dat het een probleem met de app is. Maar men is er met bezig. Deze problemen zie ik hier al een jaar geleden gepost te zijn. Wordt er wel nog iets aan gedaan???????

Reageer