Skip to main content

Beste beleidsmensen van Proximus,

het is leuk om nieuwe klanten te kunnen verwelkomen met een cadeau aan 99 euro. Maar wat met de bestaande klanten? Alweer blijven we in de kou staan….
Waarom geven jullie niet de optie om elke 2 jaar ook zo’n cadeau aan te bieden aan de bestaande klanten met de voorwaarde dat ze opnieuw hun abonnement verlengen met 2 jaar. Jullie tevreden en de abonnee ook tevreden. Op die manier gaan jullie ook meer tevreden klanten hebben én ook kunnen houden!! Dan krijg je ook niet van die forums waar de bestaande klanten ontevreden zijn en hun (terechte) ongenoegen gaan uiten om uiteindelijk  hun abonnement stop te zetten en gaan “profiteren” (alweer terecht) van andere promo’s en kortingen bij andere provider.

Het is maar een idee...

Maar in dit geval is het dan te hopen dat Proximus hierdoor dan weer niet de trouwe klanten korting gaat afschaffen, want dan zullen er weer heel veel zijn die totaal niet tevreden zullen zijn met 99€ in twee jaar.


Maar in dit geval is het dan te hopen dat Proximus hierdoor dan weer niet de trouwe klanten korting gaat afschaffen, want dan zullen er weer heel veel zijn die totaal niet tevreden zullen zijn met 99€ in twee jaar.

@Martin mee eens. Trouwe klanten korting nooit afschaffen. Maar iets extra’s erbovenop mag altijd voor bestaande klanten. Een gratis datasim zou al een goede aanzet hier in zijn 😉


Maar in dit geval is het dan te hopen dat Proximus hierdoor dan weer niet de trouwe klanten korting gaat afschaffen, want dan zullen er weer heel veel zijn die totaal niet tevreden zullen zijn met 99€ in twee jaar.

@Martin mee eens. Trouwe klanten korting nooit afschaffen. Maar iets extra’s erbovenop mag altijd voor bestaande klanten. Een gratis datasim zou al een goede aanzet hier in zijn 😉


Maar daarvoor moet je wel iets doen: stemmen !!

 

 


Beste beleidsmensen van Proximus,

het is leuk om nieuwe klanten te kunnen verwelkomen met een cadeau aan 99 euro. Maar wat met de bestaande klanten? Alweer blijven we in de kou staan….
Waarom geven jullie niet de optie om elke 2 jaar ook zo’n cadeau aan te bieden aan de bestaande klanten met de voorwaarde dat ze opnieuw hun abonnement verlengen met 2 jaar. Jullie tevreden en de abonnee ook tevreden. Op die manier gaan jullie ook meer tevreden klanten hebben én ook kunnen houden!! Dan krijg je ook niet van die forums waar de bestaande klanten ontevreden zijn en hun (terechte) ongenoegen gaan uiten om uiteindelijk  hun abonnement stop te zetten en gaan “profiteren” (alweer terecht) van andere promo’s en kortingen bij andere provider.

Het is maar een idee...

Beste,

Dit is niet alleen bij Proximus, denk maar eens aan de energie leveranciers.


Reageer