Skip to main content
Vraag

blokjes op scherm bij voetbal en wielrennen

Sinds een week blokjes en onscherp beeld bij voetbal, wielrennen en snelle bewegingen. Proximus heeft nieuwe V7 box geïnstalleerd maar problemen blijven. Er zijn vorige week 2 algemene storingen geweest. Hij wou toen een update doen maar die kwam er niet door. Terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu is hij al 15 min aan het controleren naar updates. Is enkel bij live kijken dus ligt zeker niet aan tv. De wifi is prima.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@Rud Ster laat je lijn eens uittesten , kan zijn dat je snelheid te traag is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 april 2025

Ze hebben gisteren hier geweest en weten ook niet wat er scheelt. Rare is dat ik geen update kan uitvoeren. Krijg altijd update mislukt. Probeer opnieuw en dan begint die weer te controleren. Als ik naar videokwaliteit beheren ga zie ik 2 V7C staan. Dit apparaat en daaronder staat nog een V7C.  Die staat nu op HD maar dat maakt geen verschil.

Forum|alt.badge.img+2

@Rud Ster als je maar 1 V7 toestel thuis hebt en er staan er 2 in je lijn dan kan het zijn dat je lijn het niet aan kan om 2 HD V7 toestellen te gebruiken, 

laat daarom als je maar 1 thuis hebt staan 1 van je lijn halen zodat je geen problemen hebt met je V7

Martin
  • 33373 reacties
  • 12 april 2025

@Rud Ster updaten van V7(C) is al een ruime tijd dat dit een foutmelding geeft, maar dit doet er niet toe updates worden toch door PX op de decoders gezet.

Als je op VDSL bent aangesloten is het zoals Master-magic zegt mogelijk dat je met geen twee V7 decoders HD zenders kunt bekijken.
Je kan kijken hoeveel decoders er op je lijn kunnen aangesloten worden → hier

Als je op glasvezel aangesloten bent zal dit geen probleem zijn dat je twee decoders op je lijn staan hebt. 

FYI: image dégradée avec décodeur v7 | Proximus Forum

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 464 reacties
  • 14 april 2025

@Rud Ster als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we uw lijn langs deze kant eens testen.

Gebeurd het enkel bij wielrennen/voetballen, of valt het ook voor als u opnames bekijkt of iets terugbekijkt.

Reageer