Beantwoord
Blokjes op het scherm
Ben ik de enige die sinds een paar dagen zeer slechte ontvangst heb via de digitale TV. Het synchronisatie probleem tussen geluid en beeld leek mij iets beter, quasi opgelost, maar sinds een paar dagen zeer veel blokjes - sneeuw - ruis op het beeld. Gisteren verschrikkelijk. Is dit regio gebonden ? Heropstart - reconfig modem verhielp het probleem niet. Ben ik de enigste?
Beste antwoord door Martin
dan zouden de blokjes en bevriezen van het beeld dan wel iets kunnen te maken hebben met je adapters op het net.
Waarschijnlijk heb je deze ook al eens uit het stopcontact getrokken om te laten heropstarten.
Moest je ergens een heel lange utp kablel hebben dan zou je eens de decoder direct kunnen aansluiten op de bbox om te zien of je dan nog het probleem hebt.
Dikwijls wordt het met netadapters 's avonds nog erger, en minder erg als je bv een SD zender kiest dan een HD zender, hangt een beetje af van de storingen die je hebt op het elektrisch net.
Bekijk origineelWaarschijnlijk heb je deze ook al eens uit het stopcontact getrokken om te laten heropstarten.
Moest je ergens een heel lange utp kablel hebben dan zou je eens de decoder direct kunnen aansluiten op de bbox om te zien of je dan nog het probleem hebt.
Dikwijls wordt het met netadapters 's avonds nog erger, en minder erg als je bv een SD zender kiest dan een HD zender, hangt een beetje af van de storingen die je hebt op het elektrisch net.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.