Beantwoord

Blauw led HD op V6 decoder

  • 4 January 2019
  • 34 reacties
  • 2748 Bekeken

Reputatie 2
Badge
In een maand tijd heb ik 2 maal vastgesteld dat bij het in sluimerstand plaatsen van de V6 decoder de blauwe led HD bleef branden.
Ik heb telkens met het knopje achteraan de decoder de V6 heropgestart en werkt het terug voor een tijd normaal.

Heeft er iemand hetzelfde al ervaren of is dit mogelijks een probleem met het toestel?
icon

Beste antwoord door HadewychT 29 May 2019, 11:46

Bekijk origineel

34 reacties

Ter info: deze software versie is wel al een paar maanden geleden uitgekomen.
veranderingen: Zwart startscherm, wit proximus logo.+.Pickx.. wit laadcirkeltje.....

Maar zou wel altijd interessant zijn moesten ze bij software updates ook meegeven wat er juist veranderd/verbeterd/bijgekomen is ☺️
Reputatie 5
Badge +3

Is niet opgelost met de nieuwe SW. Had het gisteren terug. Decoder recent vernieuwd.

Na een herstart is het opgelost.

Tweede probleem: na pauze > play > af en toe beeld 1 sec. hapert > terug naar live uitzending > terug ok.

Mvg.

 

Dat van die blauwe led hebben ze nog niet vermeld dat het reeds zou opgelost zijn.

 

Reputatie 5
Badge +3

Is zekers niet opgelost met de laatste SW, eveneens het haperend beeld na een pauze.

Nog kleine probleempjes die ik al ondervonden heb zijn: * zwart beeld, wel geluid, kan van zender veranderen maar beeld blijft zwart, oplossen door herstart. * soms krijg ik een volledig ruis, sneeuw beeld, oplossing door herstart. Zijn kleine foutjes die ik hier toch wil melden. Gelukkig heb ik er niet veel last van omdat het maar af en toe voorkomt, bovendien herstart de V6 nogal snel.

Conclusie: V6 niet zo stabiel in vergelijking met mijn V5 mini.

@jdm_01 Heb jij dit soms al voorgehad met je V6, namelijk een blauw scherm met de tekst “er is een onverwachts probleem”

en is je laatste software nog altijd de B149.

Reputatie 5
Badge +3

Ja ik heb die tekst al voorhad, wel al een tijdje geleden, de B149 is de laatste SW die recent is uitgerold op de V6

groetjes

Is niet opgelost met de nieuwe SW. Had het gisteren terug. Decoder recent vernieuwd.

Na een herstart is het opgelost.

Tweede probleem: na pauze > play > af en toe beeld 1 sec. hapert > terug naar live uitzending > terug ok.

Mvg.

 


Dag allen,

Ik bezit een V6 decoder en heb ook het probleem dat na pauze > play het beeld regelmatig blijft haperen, en dit zelfs meerdere keren per minuut! De functie “pauze” van een live uitzending is zo een ware marteling om de uitzending verder te bekijken…
Er is geen probleem van hapering wanneer ik een programma herbekijk en dan pauzeer, of wanneer ik een opgenomen programma op pauze zet en daarna herbekijk. Het probleem bestaat dus enkel vanaf men pauzeert bij een live uitzending!

Is dit probleem nog bij (vele) anderen? Softwareversie die aanwezig is bij mij: V100R001C00B151.

Alvast bedankt voor antwoorden!

Mvg.

Reputatie 7
Badge +4

@Traxxion  Hoe is je V6 decoder juist verbonden met de modem ? Ik heb ondertussen een aanpassing gedaan aan onze kant , kan je eens testen of je het nog blijft haperen na pauze ? 

@Traxxion  Hoe is je V6 decoder juist verbonden met de modem ? Ik heb ondertussen een aanpassing gedaan aan onze kant , kan je eens testen of je het nog blijft haperen na pauze ? 

Het werkt precies, geen hapering meer na pauze voorlopig! Dankjewel!! :)

Wat is juist die cruciale instelling?

De V6-decoder is verbonden met de b-box3 via een Linksys WRT54GL router met DD-WRT op.

Reageer