Skip to main content
Vraag

Beperkte tv-diensten

• 13 april 2025
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Hoi allemaal, de laatste tijd krijgen we bij Proximus heel vaak de melding: "beperkte tv-diensten" (Voorafgegaan door: "Opstarten kan wat langer duren - je tv-box (V7) gaat zuinig om met energie"). Plus: de voor ons onbegrijpelijke melding: "Ethernet is niet verbonden" (???). We kunnen dan alleen maar live-tv kijken, dus niets opvragen of geprogrammeerde opnames bekijken. Kan af en toe gebeuren, maar de laatste dagen begint het toch erg op te vallen. Nog mensen die daar last van hebben? (Ik vraag het graag vóór ik mijn heil zoek bij de klantendienst :-)). Alvast erg bedankt en fijne avond nog! Erik

3 reacties

Martin
  • 33533 reacties
  • 13 april 2025

Inderdaad de laatste tijd zijn er nog die dit probleem melden:

De meesten krijgen ook de melding op het scherm te zien dat alleen Live tv kan gebruikt worden en dat andere diensten niet mogelijk zijn en dat je de decoder best niet herstart.  

Na een tijd (als het probleem opgelost is) krijg je op het scherm dan de melding dat je Pickx zelf kunt opstarten (door OK te drukken) of anders zal opgestart worden binnen de 24u. 

• 289 reacties
  • 13 april 2025

Meestal krijg je  ook de vraag om de pickx app terug op te starten. Dan moet je gewoon op ok drukken op de afstandsbediening.

Mvg

Artie

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 22 april 2025

@Eriktv Er zijn inderdaad wat problemen geweest. Deze zijn verholpen ondertussen. Indien zicht dit nog eens voor doet gewoon eventjes wachten tot je de melding krijgt dat alles terug in orde is.