Skip to main content

opnames van NCIS 

S21 E3

S21 E4

S21 E5

S21 E6

S21 E7

Kunnen niet bekeken worden, de opnames van ervoor en erna wel.

Kunnen deze correct gezet worden aub?

Alvast bedankt!

Mogelijks heeft het herstarten van decoder (10sec volledig stroomloos zetten), u niet verder geholpen.
Maar omdat de PX moderatoren deze zouden kunnen terug zetten, vul je best hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan zodat zij u dinsdag (wegens Paasweekend) vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Het is ook geen slecht idee om te vermelden of je nog met een oude bbox3 zit (bv 8jaar oud of meer) of dat je al een nieuw model “Internet box” hebt.


Gegevens aangevuld!

Bedankt voor de tip!!


@Ttine Krijg je een foutmelding? Wat is er juist aan de hand? Heb je de modem en decoder al eens herstart of gereset?


Alles reeds gedaan maar de afleveringen zijn nog steeds 'geblokkeerd'.

Zie ook foto's, bepaalde afleveringen kunnen we niet bekijken maar andere wel.

 


@Ttine We zijn het aan het bekijken. Komen er asap op terug.


Hebt u al meer nieuws aub?


@Ttine 

In de periode tussen 21/03 en 22/03 heeft er zich een storing voorgedaan op server.

Dit heeft invloed gehad op de opnames, hierdoor kunnen deze niet beken of hersteld worden.

 

Onze oprechte verontschuldigingen hiervoor.

Als tegemoetkoming kan ik je 3 gratis films naar keuze geven uit onze filmcatalogus.

 

Geert


Reageer