Hallo,
Sinds enige tijd zijn de Belgian Sport zenders niet beschikbaar via de computer browser(s) (Chrome, IE, edge, ...). Wanneer ik surf naar www.proximus.be/pickx en niet aangemeld ben, kan je in de categorie SPORT bij Live TV alle zenders bekijken (Sports1 NL, Sports1 Fr, enz...). Echter nadat ik ben aangemeld en naar de categorie SPORT surf, zijn alle betaal zenders waarop het Belgisch voetbal wordt uitgezonden, niet zichtbaar. Wij betalen voor dit abonnement, en op TV via de decoder kunnen we naar alle sport zenders kijken (101, 102, enz). Ook via de applicatie op smartphone of tablet, zijn deze zenders beschikbaar om te bekijken. Enkel de online Pickx doet het niet, wat heel jammer is aangezien we vaak voetbal kijken op de computer terwijl de TV dan bezet is voor andere post.
Als ik proximus bel (0800 22 800) kreeg ik 2 keer het antwoord dat dit zeer vreemd was, de proximus medewerker wist niet van het probleem af en zou me terugbellen. Echter hebben ze me nooit teruggebeld. Een derde keer dat ik het probleem voorlegde kreeg ik maar de melding dat ik een chrome cast moet aanschaffen en mijn GSM moet streamen naar een andere scherm. En dat de betaalzenders online via de computer niet meer beschikbaar zijn. Toch wel heel jammer, kan dit opgelost worden zodat de sport zenders weer online bekeken kunnen worden?
Bedankt!