Vraag

Beeld en geluid lopen niet synchroon

  • 15 January 2023
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

Beste,

Recent zijn we overgestapt van Telenet naar Proximus.

Na heel wat problemen en het uiteindelijk vervangen van onze android tv box, is er nu weer een nieuw probleem.

Het beeld en geluid lopen niet synchroon.

Kunnen jullie hier een oplosding aan geven zonder dat ik weer uren aan de telefoon moet hangen om de helpdesk te kunnen gebruiken?

Alvast bedankt,

Luc Rooms


7 reacties

TIP: Noteer hiervoor best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Zij kunnen dan eventueel een aanpassing op je lijn uitvoeren om dit op te lossen.

Reputatie 7
Badge +5

@LucR1963 Ik zie dat je met een draadloze verbinding werkt, kan je de decoder en modem eens met de kabel verbinden?

Beste Daisy,

 

Is op advies van jullue helpdesk dat ik draadloos werk. Er staat een wifibooster bij de tv box.

Ik zal vanavond (nu op het werk) even kijken of ik moden en tv box met de kabel kan verbinden....

Reputatie 7
Badge +5

@LucR1963 Laat ons weten hoe het is gelopen.

Beste  

 

Omdat ik ook maar een leek ben heb ik alles nog eens nagekeken. De tv box is wel degelijk verbonden met de midem via een kabel en de box is verbonden met de tv via hdmi.

Er staat wel een wifi booster bij de tv en hierop is de tv en het surround systeem aangesloten.

 

Vriendelijke groeten.

Luc

wil dit zeggen dat je de klank die uit de decoder komt ook beluisterd via het surround systeem of is het direct via de klank van de TV, want kan ook belangrijk zijn voor PX medewerkers om dit te weten.

Klank komt normaal uit tv. Surround wordt maar heel occasioneel gebruikt....

Reageer