Skip to main content

Baby tv

• July 17, 2025
  • 6 reacties
  • 3208 Bekeken

Even ter info. Vanaf 1 augustus 2025 verdwijnt de zender Baby tv bij Proximus. Weer een zender minder in het aanbod. Spijtig maar helaas... 

Mvg

Artie 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • July 17, 2025

Heb het inderdaad ook gelezen op mijn factuur van juni :

Baby TV in je Proximus TV abonnement
Baby TV, dat momenteel deel uitmaakt van je Proximus TV-abonnement, zal vanaf 1 augustus 2025 niet meer beschikbaar zijn. De overige Disney-kanalen blijven echter wel toegankelijk Weet dat je op elk moment en kosteloos je tv-abonnement kan opzeggen via
MyProximus, Proximus.be/opzeggen of onze klantendienst.

• Apprentice
  • August 2, 2025

Ik vind dit enorm spijtig mijn zoontje vond dit enorm leuk om naar te kijken hij vind andere zenders niet leuk

• Apprentice
  • August 2, 2025

We vinden dit ook heel jammer en overwegen om die reden om te veranderen naar Telenet

• Apprentice
  • August 3, 2025

Hier waren de kinderen ook verzot op deze zender! Heel jammer dat deze uit het aanbod gaat. Wij overwegen ook om naar Telenet te gaan. 

• Apprentice
  • August 13, 2025

De domste beslissing ooit om babytv uit het aanbod te verwijderen.... was de enige zender dat mijn kind graag zag, de Disney Hanalei zijn nog niet geschikt voor kindjes onder de 2 jaar dus wij gaan overstappen naar telenet waar ze dit wel nog in hun aanbod hebben aangezien de babytv de belangrijkste zender is hier in het gezin

• Apprentice
  • August 16, 2025

Hier ook van plan de overstap naar telenet te maken. We hebben ng even geprobeerd maar ons zoontje kijkt niet graag naar de rest