Skip to main content

E-Mail: ++++@skynet.be
Contactnummer: ++++
Info:
klantnummer: +++
In de shop in Wijnegem heb ik gevraagd om proximus pickx te schrappen uit mijn volgende rekeningen.
Het antwoord: dat gaat niet want dat is een gratis app. Waarom is mij dat dan al maandenlang aangerekend aan 4,95€ per maand als dat gratis is?
graag antwoord

We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.

mijn vraag:wanneer krijg ik antwoord en hoe kan ik mijn klacht volgen

 

privégegevens gewist door moderator (in profiel gezet)

@fa110902 De voorwaarde is dat je TV hebt in je abonnement 

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/tv-op-je-gsm-of-computer/van-start-met-de-tv-op-gsm-of-computer/hoe-krijg-je-tv-op-je-gsm-tablet-of-computer.html

Proximus forum medewerkers zullen vandaag dit niet meer kunnen natrekken volgens mij aangezien er hiervoor een beroep moet kunnen gedaan worden op de achterliggende diensten en in het weekend komen ze niet langs op het forum wel is dan de helpdesk bereikbaar 0800 22 800 maar maandag kunne ze dit zeker voor he verder bekijken.

PS: best geen privé gegevens op het openbaar forum zetten maar die in je forum profiel posten 

privé gegevens in je forumprofiel plaatsen (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) plaatsen,
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

 

je kunt nog proberen je bovenstaande bericht te editeren door op de drie puntjes ... te klikken rechts onderaan je bericht en “bewerk” kiezen


hier ook bvb een gelijkaardige topic :

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/2-keer-wordt-de-pickx-app-aangerekend-in-bundel-en-als-los-abonnement-50885


Reageer