Skip to main content
Vraag

annuleren TV replay+, ook TV replay "verdwenen"

• August 16, 2025
  • 9 reacties
  • 84 Bekeken

Dit euvel werd reeds meermaals aangehaald …

Ik had telefonisch contact en dit zou (binnenkort) moeten opgelost zijn, maar …

aangezien dit blijkbaar veelvuldig - en waarschijnlijk altijd - gebeurt, zou dit toch automatisch moeten opgelost worden … bespaart frustraties bij de klant en onnodig werk voor de medewerkers ...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • August 16, 2025

@Marc S PX-moderatoren kunnen u maandag beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 16, 2025

Het is maar een idee, maar ik denk dat TV Replay wel geactiveerd kan worden via Myproximus,  maar dat is onderdeel van Proximus+ en dat werkt bij mij niet. En niet alleen bij mij.  Ik hoop dat de helpdesk daar weet van heeft, en dat ze gehoord hebben dat proximus+ binnenkort terug zal werken. En dat TVReplay dan weer geactiveerd kan worden. 

Martin
  • August 16, 2025

FYI: Volgens mij niet want op hun site staat:
Elke klant heeft immers gratis en automatisch toegang tot TV Replay van Proximus TV.
De TV Replay-functie is gratis* en zit vervat in elk pack met Proximus TV.
* (Voor alle klanten met een pack met Proximus TV gekocht vanaf 2012)

een weetje datje:  bij scarlet is TV Replay niet gratis inbegrepen » (€3/maand)

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 16, 2025

Ja bij mij staat dat daar al heel lang op en het is gratis, het is in de meeste abonnementen inbegrepen. Maar als je dat kwijtspeelt moet je dat toch opnieuw activeren, dat komt niet zo maar automatisch terug.  Maandag zullen de moderatoren dat wel uitleggen. 

Martin
  • August 16, 2025

Ok, dat is ook weer waar; dan moet er door PX inbegrepen worden, maar ik bedoelde maar dat je dit niet zelf kan of moet zelf activeren, tenzij de PX moderatoren mij tegenspreken en dit geval is hun uitleg op hun site niet aangepast .

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 16, 2025

Het kan ook een bug zijn. Ik zou eens de decoder resetten. 

Martin
  • August 16, 2025

Volgens mij als Replay niet actief aangeduid staat in Proximus+/Myproximus en  Replay ook niet werkt op https://tv.pickx.be zal het ook niet lukken met een reset van de decoder. Maar dat sluit niet uit dat Marc S dat altijd kan proberen als hij dit wilt.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 18, 2025

@Marc S  Er is inderdaad een order gelanceerd hiervoor. Dit is echter niet goed afgewerkt. Ik probeer het te annuleren zodat ik het opnieuw kan uitvoeren. Onze excuses.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 18, 2025

@Marc S  Dit is ondertussen in orde.