Skip to main content
Vraag

Android TV decoder hangt vast op Android boot scherm


RolandT
Forum|alt.badge.img

Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, mijn Android TV decoder hangt vast op het boot scherm. 

 

This topic has been closed for comments

14 reacties

Martin
  • 33548 reacties
  • 10 november 2020

kun je nog via instellingen een reset uitvoeren, proximus zelf komt hier pas overmorgen terug langs, anders kun je ook morgen bellen naar 0800 22 800

mss moet je ook eens de bbox herstarten/resetten!


RolandT
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 10 november 2020

heb decoder reset moeten doen.


Martin
  • 33548 reacties
  • 11 november 2020

ja “resetten” is hier stilletjes aan het toverwoord geworden :slight_smile:


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

@RolandT 

Indien een reset/restore van de android decoder niet moest helpen raad ik aan om de bbox (de modem) eens te herstarten en nadien de decoder. 

Laat maar weten of het in orde gekomen is.

 

Geert

 


RolandT
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 41 reacties
  • 12 november 2020

Een reset van AndroidTV was voldoende. Ik heb hier zowel de AndroidTV als een AppleTV broederlijk naast elkaar staan op dezelfde wijze verbonden aan mijn thuis netwerk. AppleTV was ok, maar AndroidTV zat dus in een boot loop. Zodra pickx app op AppleTV dezelfde features heeft als op AndroidTV schakel ik over naar AppleTV. 


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 21 november 2020

Hallo, ik heb zelfde probleem, een Android decoder van amper 1 week oud blijft hangen bij het booten ( de 4 animatiebolletjes).

Zelf en met de technische dienst alles gereset wat kan gereset worden, dus decoder en bbox.

Geen verandering.

Wat is het probleem denken jullie? Of wat kan ik doen?

 


Martin
  • 33548 reacties
  • 21 november 2020

hangt die rechtstreeks bekabeld aan de bbox anders eens proberen zo door hem voorlopig met een utp kabel rechtstreeks te verbinden.

kun je de reset van v7 nog uitvoeren via zijn menu.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 15 januari 2021

foutieve melding van mezelf


Martin
  • 33548 reacties
  • 15 januari 2021

Is die V7 rechtstreeks verbonden aan de bbox via een netwerkkabel, anders best zo eens proberen, de prox forummedewerkers kunnen ook eens je lijn testen als ze hier de draad opnemen.


  • Rising star
  • 16 reacties
  • 30 september 2022

Ik heb sinds eergisteren hetzelfde probleem en reset helpt niet, zowel niet voor modem als decoder…

Kan ik geholpen worden?


  • Rising star
  • 16 reacties
  • 30 september 2022
Martin schreef:

Is die V7 rechtstreeks verbonden aan de bbox via een netwerkkabel, anders best zo eens proberen, de prox forummedewerkers kunnen ook eens je lijn testen als ze hier de draad opnemen.

Enig idee Martin, hoe ik dit kan oplossen, decoder zit rechtstreeks op modem met kabel


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 30 september 2022

@Florian V Ik zie dat de verbinding tussen je decoder en modem op dit ogenblik niet goed is waardoor je decoder niet de nodige info doorkrijgt. Heb je een mogelijkheid te testen met een andere kabel ?

Zit de kabel die je nu gebruikt rechtstreeks tussen je modem en decoder of is er een stuk dat ingebouwd is in de muur en om dan via speciale RJ45-stopcontacten een extra stuk kabel aan te sluiten ? 


  • Rising star
  • 16 reacties
  • 1 oktober 2022
HadewychT schreef:

@Florian V Ik zie dat de verbinding tussen je decoder en modem op dit ogenblik niet goed is waardoor je decoder niet de nodige info doorkrijgt. Heb je een mogelijkheid te testen met een andere kabel ?

Zit de kabel die je nu gebruikt rechtstreeks tussen je modem en decoder of is er een stuk dat ingebouwd is in de muur en om dan via speciale RJ45-stopcontacten een extra stuk kabel aan te sluiten ? 

Kabel zit in de muur verbonden, nu al 4 dagen geen verandering na meerdere resets, ook kabel al veranderd en getest met andere apparaat en die geeft geen problemen…. Ik vermoed dat decoder stuk is?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 5 oktober 2022

@Florian V Ik zie dat er een toestel tussen staat. Een switch of dergelijke. Is je decoder daar op aangesloten? Of rechtstreeks op de modem? Zoja, op welke poort?