We hebben sinds januari de nieuwe Android TV decoder. Sindsdien hebben we elke avond enkele keren per avond 1 á 2 seconden zwart beeld. Het geluid loopt gewoon door. We hebben contact opgenomen met de klantendienst en de gegeven instructies gevolgd. Dwz het opnieuw opstarten van de modem b-box en decoder. Het probleem bleef. Uiteindelijk hebben we een nieuwe decoder gekregen. Doch het probleem is met deze nieuwe nog niet opgelost. Ook na het enkele keren weer opnieuw opstarten van modem en decoder kwam er geen oplossing. We hebben geen smartTV. Misschien ligt het hier aan?
Met onze vorige modem werden in stand-by automatisch updates uitgevoerd. Ik denk dat dit nu niet meer is?
Hoe kunnen we dan asap gebruik maken van aanpassingen?
Moet je die update dan telkens handmatig uitvoeren en hoe? En wanneer weet je dan dat er een update beschikbaar is? Het zou makkelijk zijn dat daarvan bv een melding komt.
Want naar gebruiksvriendelijkheid (vorige model was veel logischer, zie ook de diverse opmerkingen van anderen op dit forum waarin ik me ook kan vinden) loopt er nog veel mis en wordt beloofd dat er aanpassingen komen. Maar wanneer? Ik zie niets veranderen…...
Kan iemand ons aub informeren ?