Sinds enkele maanden een Android tv box ontvangen en sindsdien hebben we constant problemen met naar opnames en programma's die herstart zijn te kijken, beeld blijft vasthangen en bent verplicht om opnieuw te beginnen... Ook sinds vandaag krijgen we de foutmelding P011 er regelmatig bij In plaats van te verbeteren is tv kijken nog slechter geworden, en dit tegen toch wel een serieus tarief
Die fout wordt wel nog af en toe gemeld, Indien je het nog niet moest gedaan hebben kan je toch al eens proberen door alles te herstarten
Is je decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan de internetbox, indien niet probeer eventueel, als je over een lange losse netwerkkabel beschikt, zo je decoder rechtstreeks aan de internetbox te koppelen. Het is daarom nog niet zeker dat met herstarten enz.. je probleem zal opgelost zijn maar dan heb je toch al iets geprobeerd.
je kan ook proberen eventueel de internetbox te resetten
NB; de PX moderatoren (die pas overmorgen terug langskomen) kunnen ook je lijn eens natrekken of er eventueel fouten te bespeuren zijn.
Beste Martin, het herstarten doen we regelmatig en dezelfde problemen komen ook terug. De decoder werk momenteel via de wifi en aansluiten met ethernet kabel is iets wat lastiger is (daarom ook de wifi-bridge ontvangen)
Heb je geen lossen netwerkkabel die lang genoeg is en die je voorlopig over de grond legt om te testen of het probleem verdwijnt als je de decodser zo direct met de internetbox verbindt.
Is de wifi-bridge wel de juiste oplossing/versie? Ik weet niet vanbuiten te zeggen (@Martin wel) wanneer je de v1 of de v2 moet hebben in combinatie met de internetbox
De wifi bridge kan in combinatie met de internet box wel enkel als ‘station’ gebruikt worden waar je uw decoder kunt op aansluiten.
Bij een wifi booster heb een versie 1, versie 2 en de “booster+”.
Bij de internet box wordt de wifi booster V2 gebruikt.
We hebben de V2 versie van de wifi booster momenteel.

Internet Box is inderdaad compatibel met Wifi-Booster V2
Dit is ondertussen aangepast
Heb je de fibermodem ook herstart?
Geert
Heb je de fibermodem ook herstart?
Geert
We hebben alle 4 de toestellen één na één herstart, en krijgen al opnieuw een melding van een technisch probleem en enkel life kijken werkt…
Het vastlopen met opgenomen programma hebben we nog niet getest. Maar vrees geen verbetering.
Ik stel voor om de decoder om te ruilen, kan je deze week een nieuwe decoder afhalen op een pick -up point?
Geert
Ik stel voor om de decoder om te ruilen, kan je deze week een nieuwe decoder afhalen op een pick -up point?
Geert
Beste Geert, indien dit het probleem eventueel oplost dan graag natuurlijk
vanaf morgen wordt er voor jou een nieuwe decoder geleverd bij
DIER EN TUINCENTER ROMMEL (16453)
ROSMOLENSTRAAT 4
8400 OOSTENDE
De defecte decoder moet worden binnengebracht in een postkantoor, de BAR-code die je toegestuurd krijgt via email laat je daar scannen.
De afstandsbediening kan je blijven gebruiken.
je moet de nieuwe HDMI kabel gebruiken, niet diegene van de oude decoder
dit ook zo voor de stroomkabel en adapter.
Geert
vanaf morgen wordt er voor jou een nieuwe decoder geleverd bij
DIER EN TUINCENTER ROMMEL (16453)
ROSMOLENSTRAAT 4
8400 OOSTENDE
De defecte decoder moet worden binnengebracht in een postkantoor, de BAR-code die je toegestuurd krijgt via email laat je daar scannen.
De afstandsbediening kan je blijven gebruiken.
je moet de nieuwe HDMI kabel gebruiken, niet diegene van de oude decoder
dit ook zo voor de stroomkabel en adapter.
Geert
Beste Geert,
Alvast bedankt voor de vlotte service en opvolging
Fijn en zonnig weekend gewenst
Didier & Nathalie
vanaf morgen wordt er voor jou een nieuwe decoder geleverd bij
DIER EN TUINCENTER ROMMEL (16453)
ROSMOLENSTRAAT 4
8400 OOSTENDE
De defecte decoder moet worden binnengebracht in een postkantoor, de BAR-code die je toegestuurd krijgt via email laat je daar scannen.
De afstandsbediening kan je blijven gebruiken.
je moet de nieuwe HDMI kabel gebruiken, niet diegene van de oude decoder
dit ook zo voor de stroomkabel en adapter.
Geert
Beste Geert,
Alvast bedankt voor de vlotte service en opvolging
Fijn en zonnig weekend gewenst
Didier & Nathalie
Hey Geert,
De nieuwe tv box ontvangen, echter zit hier geen nieuwe HDMI kabel bij.
Momenteel de huidige gebruikt en hou je op de hoogte van de werking van deze box
Groetjes,
Didier en Nathalie
Maar als je de HDMI kabel gebruikt die bij je oude V7 decoder stak, nu gebruikt bij je ontvangen nieuwe v7 decoder dan is dat ook in orde.
Eventjes een update,
Bij een herstart programma of film is deze nieuwe tv-box al 2x blijven vasthangen terwijl je dit aan het bekijken bent en dit meestal halfweg de opname. Als je al halfweg gepasseerd bent heb je geen zin om opnieuw vanaf het begin te starten, want herstart programma of film kan je niet doorspoelen Dus niet echt een verbetering
Met vriendelijke groeten,
Didier en Nathalie
En als die vasthangt en effen terugspoelt en dan verder kijkt werkt dat ook niet?
En als die vasthangt en effen terugspoelt en dan verder kijkt werkt dat ook niet?
Hey Martin,
Nee terugspoelen werkt niet, het beeld blijft vast hangen en enige optie is opnieuw beginnen of iets anders bekijken.
Ter info: ik was op bezoek bij familie en daar blokkeerde terugkijken ook en dan had ik één keer kort gedrukt op terugspoelen en kon dan gewoon weer verder kijken, je ziet dat dit precies niet overal op de zelfde manier reageert!
In je nieuwe decoder zit ook een wifi-ontvanger ingebouwd, waardoor je de booster niet echt nodig hebt. Kan je eens testen of je dit probleem nog steeds hebt als je die op deze manier verbindt ? Of kan je, zoals Martin al aanhaalde, toch proberen tijdelijk met een lankabel te testen? Dat zou inderdaad uitsluiten of het gelinkt is aan je wifiverbinding.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.