Oude opnames zijn na de installatie niet beschikbaar. Ik zie ze wel op Pickx op de laptop.
Dat is een veel voorkomend iets.
Zet de Android box even stroomloos voor een 20tal seconden, daarna terug inschakelen helpt meestal
Sorry lukt niet. Is een oplossing de modem heropstarten?
Zoals ik al zei: meestal.
“Installatie” lees ik in de vraag?
Installatie ven de V7 of installatie van fiber?
ALs de v7, zou ik eerst proberen de decoder te resetten.
Succes!
Als het na de installatie van fiber voorgevallen is ,zal resetten van decoder ook niet helpen, want de opnames moeten dan terug gekoppeld worden (ander lijnnummer) , dit gebeurt normaal automatisch maar in sommige gevallen loopt dit verkeerd.
Langetermijn opnames 36 maanden ben je sowieso kwijt op de Android decoder.
Klopt!
had ik moeten vermelden
Modem restten helpt ook al niet.
Maandag komen ze terug langs
Ok bedankt.
De PX medewerkers zullen wel meer moeten weten over wie je bent en zo want anders weten ze niet met wie ze moeten koppelen..
Is je forumprofiel bijgewerkt met de noodzakelijke informatie? Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (het blauwe bolletje met de “P” ). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel de medewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.
==> Het is mij onduidelijk of je nu fiber hebt of niet, dus best zeker vermelden!
Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat ook weten dat dit gebeurd is.
Dan kan men al eens kijken of er misschien ergens iets is misgelopen.
Indien nodig (geen fiber bijv.) zullen ze je hier nog vragen over welke opnames het gaat.
Bedankt Patrick. Mijn profiel is geüpdate. Heb wel fiber.
Als er een verband is met de installatie van fiber (wat hoogstwaarschijnlijk het geval is) zullen, zoals hiervoren al aangehaald door Martin, de moderaors moeten ingrijpen.
Enige manipulatie van je decoder (stroomloos zetten, resetten) zal niet helpen, helaas.
Even geduld tot zij dit topic oppikken.
Allen de opnames die langer dan 30 dagen te bewaren zijn. 1 andere opname is nog zichtbaar. De andere opnames zijn wel nog zichtbaar in Pickx op de laptop.
Ter info: Lange termijn opnames zijn niet mogelijk met de V7 Android decoder dus is het normaal dat ze niet zichtbaar zijn op je V7.
Dus je kunt ook geen opnames die je opneemt met de v7 decocer instellen als lange termijn !
Opnames op de V7 blijven 60 dagen bewaard, geen 30!
En verlangen van die termijn is niet mogelijk.
Het is inderdaad ook zo bij de vroegere (oudere) decoders normaal 60 dagen of instelbaar op 36 maanden, maar dit laatste is bij de V7 nog altijd niet mogelijk en vraag mij zelf af of dit ooit nog zal mogelijk worden bij de V7!
wat is de oudste opname die je nog kan zien op je android decoder?
Geert
The Full Monty van 24 december.
Dit is al van 51 dagen geleden. Dus opnames kunnen maximaal 9 dagen ouder zijn.
Zijn er dan oudere opnames die je mist? (of jongere?)
(Tenzij GeertC ze al allemaal heeft terug gezet natuurlijk)
Wat ik mij nu afvraag is , als de opname op een vorige decoder zou in lange termijn openomen geweest zijn, of PX die dan niet kan terug zetten op een andere decoder, want normaal is het bij korte termijn opname maar tot 60 dagen terug dat opnames kunnen terug gezet worden, volgens ik hier altijd lees toch?
Opnames ouder dan 60 dagen kunnen we helaas ook niet meer terugzetten en dit zelfs op geen enkele decoder.
Het systeem laat diet niet toe.
Geert
Dan heb je pech als om een of andere reden een lange termijn opname moest verdwenen zijn op je decoder.
Dat moet dan enkel aan het systeem liggen dat je die niet kunt terugzetten, want die lange termijn opnames moeten toch ergens op een PX server bewaard worden gedurende 36 maanden.
Hallo,ik vraag me af hoe het komt dat ik op mijn mobiel nog altijd pikx tv en opgenomen films van tv kan zien ,en op mijn tablet niet meer. Desondanks dit in mijn pakket zit . De tablet geeft telkens weer, kan content niet streamen want toestel voldoet niet aan HD en nog wat erbij staat .ik vraag me af hoe dit komt zo ineens.
Ter info:
kan met security updates te maken hebben
bv dit heeft met de volgende update het probleem op Samsung S23 opgelost
- Open your device’s Settings app.
- Tap Security & privacy Updates.
- For security updates, tap Security Update.
- For Google Play system updates, tap Google Play system update.
- Follow any steps on the screen.
Het is inderdaad ook zo bij de vroegere (oudere) decoders normaal 60 dagen of instelbaar op 36 maanden, maar dit laatste is bij de V7 nog altijd niet mogelijk en vraag mij zelf af of dit ooit nog zal mogelijk worden bij de V7!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.