Vraag

Android decoder Bluetooth hoofdtelefoon

  • 14 November 2020
  • 15 reacties
  • 1502 Bekeken

Ik heb mijn bose hoofdtelefoon verbonden met mijn nieuwe android decoder via bluetooth. 

Dit werkt echter enkel voor netflix. Bij live Tv en disney+ werkt dit niet.


15 reacties

@bjorn j : inderdaad bij mij ook. Dit probleem (geen geluid via de bluetooth hoofdtelefoon bij live tv, maar wel bij Netflix, YouTube en zelfs bij opnames en uitgesteld kijken !!!) werd ook al gemeld op een ander forum en bevestigd door een Proximus moderator (VincentM) die het heeft doorgegeven aan de bevoegde dienst, maar nog geen reactie daarop. Gezien de snelheid, waarmee de rest van de problemen met de v7 wordt aangepakt, zal de oplossing niet voor morgen zijn. 😧

Daar vrees ik ook voor zal eerder voor overmorgen zijn :slight_smile:

Ook ik wil eens tv kijken met een bluetooth headset op mijn hoofd, maar de pickx app op de v7 blijft stug via de tv speakers geluid geven. Systeemgeluidjes, YouTube, Netflix zijn wel OK. Disney app weigert ook maar iets af te spelen,behalve als ik in de instellingen van de app de kwaliteit op SD zet. Is er een manier om het geluid van de Pickx schil via Bluetooth te forceren? Of zijn er nieuwe officiele ontwikkelingen te verwachten?

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb jullie info ook doorgegeven naar de verantwoordelijken voor de V7. 

En? Is deze kwestie inmiddels onder handen genomen door de V7 verantwoordelijken?

Reputatie 7
Badge +4

@Loonatic Ik informeer er opnieuw naar. 

@HadewychT   Is er geweten of die probleem opgelost is.  Want ik zou graag een koptelefoon willen gebruiken met mijn v7 decoder.

 Vandaag ook een nieuwe v7 box aangesloten.  Bluetooth de ices connecteren ok, maar ver geen geluid....  LOL

 

Is deze zaak al opgelost, probeer het ook een verbinding te maken, maar zonder resultaat is wel 2023?

@Georges 

Neen, dit is nog steeds niet opgelost. Ik heb een nieuw TV toestel gekocht, niet om die reden (!), maar ook op de nieuwe TV is het probleem nog steeds daar. Ik kan de hoofdtelefoon koppelen, en bedienen met de knoppen op de hoofdtelefoon, dan gaat de slider op de TVbox omhoog, maar er komt geen geluid !! Ook niet met een nagelnieuwe hoofdtelefoon die via de TV in Bluetooth wel geluid geeft.

Ik heb ook nog het volgende voor:

De lip-sync werkt nu en dan correct, doch meestal niet, en dan bedoel ik voor 70% werkt het niet. Het is ook zo met een andere HDMI kabel, na een reset van de TVbox, het werkt dus niet.

Het rare is dat het opeens weer goed werkt, en dan een minuut later, is het weer van dat…  En dat gaat wel tot 2 a 3 seconden off sync…. Als er een deur toeslaat, dan hoor je die pas 2 a 3 seconden later!

Het vreemde is wel dat bij streaming -Netflix,Streamsz,YOutube,etc...- alles perfect werkt, dus van een probleem op de tv is er geen sprake, ook de HDMI vertraging is op de TV op de default setting gehouden. Ik heb wel geprobeerd om via die setting iets te veranderen, maar dat helpt niet, en daar het probleem intermittent is, is dat dus ook geen optie.

Er is wel een update op komst die wat verbeteringen zou brengen, al wordt er niet van lipsync gesproken zie hier

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik de bluetooth oortelefoon gebruik gaat het beeld opeens in schokjes vooruit. Dit alleen bij TV. Bij Netflix en andere streaming werkt het wel. Ik heb de klantendienst gebeld maar zij kunnen me ook niet helpen.

Reputatie 2
Badge

Ik verbind mijn b&w hoofdtelefoon met mijn lg oled tv. 

En netflix en noem maar op gebruik ik op de tv zelf (of mijn nvdia shield pro mediaplayer). 

Nog altijd het zelfde probleem met. hoofdtelefooon

@Paul Vancraeynest 

Beste Paul,

Ik ben ondertussen van provider veranderd. Ik stream nu alleen nog met een Nvidia Shield Pro.. Geen enkel probleem meer om een welk toestel te koppelen.

 

Reageer