Skip to main content
Beantwoord

Android decoder


Gegroet,

Ik bestelde via TV een Android decoder. Snel kreeg ik een bevestigingsmail met instructies. Maar wel in het Frans. Dat is helemaal geen probleem maar toch vind ik het eigenaardig omdat tot nu toe alle communicatie in het nerderlands verliep.

Het is zeker niet nodig om een Vlaamse versie van de bewuste mail te zenden, maar misschien moet er ergens iets aangepast worden in mijn gegevens?

 

Vele groeten,

Wouter Schutters

Beste antwoord door Joel M

@Vissers Alles is in het systeem ondertussen op taal Nederlands gezet.Bedankt voor de melding.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2022

@Vissers Alles is in het systeem ondertussen op taal Nederlands gezet.Bedankt voor de melding.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 maart 2022

Gisteren was ik zeer tevreden met uw antwoord en heb het zelfs gemarkeerd als ‘Beste antwoord’, maar deze ochtend kreeg ik een bericht (sms) over de verzending van mijn bestelling…. in het Frans.

 

Er schort nog wat aan communicatie vrees ik.

 

Vele groeten,

 

Wouter Schutters


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2550 reacties
  • 14 maart 2022

Dag @Vissers Joël heeft alles correct aangepast, maar… omdat de taal bij de bestelling nog op Frans stond, wordt nu alle communicatie (gelinkt aan die bestelling) in het Frans verzonden, dit automatisch proces kunnen wij niet meer aanpassen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi