android decoder

  • 25 December 2021
  • 15 reacties
  • 234 Bekeken

Beste, 1 mnd geleden in de winkel en nieuwe decoders aangevraagd en nog steeds niet ontvangen ter vervanging van de 3 oude alsook omdat we nu all stars pakket hebben en tot op vandaag disney plus nu een maand kwijt zijn van gratis jaar korting promotie. Graag de 3 decoders alsook een compensatie voor lange wachten en en meermaals gaan vragen in de winkel. Dank u wel. Fijne Kerstmis Dorine


15 reacties

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) = helpdesk blijft dan wel bereikbaar.

NB: 

- Nieuwe klanten die een nieuw Flex pack nemen zullen standaard een Android TV Box ontvangen als ze voldoen aan de vereisten.
- Bestaande klanten:

    • indien de klant de All Stars of All Stars & Sports tv-optie heeft of indien hij deze optie bestelt, zal de omruiling naar een Android TV Box gratis gebeuren
    • commerciële en technische omruiling naar V5c of V6 blijven gratis
    • voor alle bestaande klanten met een Flex pack zonder All Stars of All Stars & Sports met een oude TV Box die een omruiling vragen naar een Android TV Box = betalend € 49
    • voor alle bestaande klanten met een ouder pack (alles vóór Flex) die hun pack wijzigen naar Flex zonder All Stars of All Stars & Sports met een oude TV Box die een omruiling vragen naar een Android TV Box = betalend € 49

Beste, ik ben al klant sinds Skynet en ga geen extra kosten betalen. Ik ben al meer dan 20j klant. Men stelt nooit lager tarief voor. Dankzij men dochter heb ik nu gezien dat ik goedkoper kon of dezelfde prijs maar men de extra opties.

Men heeft in de winkel gezegd dat een gratis omruiling is. Maar we zijn 4 wkn later en geen nieuwe android decoders ontvangen. Men kleinzoon kan steeds niet naar de disney + kijken. Dank u voor een oplossing. Mvg Dorine 

Beste, maandag moet ik dan een nieuwe post doen hiervoor of gaan ze dit maandag zien ? Proximus medewerkers ? Prive op profiel stond men klantennummer en alles reeds ingevuld.  Bij ticket heb ik ingevuld ivm de aanpassing van android decoders zoals beloofd in de winkel in Tielt. Dat was als reden. Omdat we al lang klant waren, dank u, mvg fijne Kerst Dorine 

Gewoon afwachten tot maandag als iemand van het Proximus forumteam je kan verder helpen.

Voor u ook verder nog een fijne kerst.

Reputatie 7
Badge +3

@DorineDedobbelaere1 De nieuwe decoders worden woensdag aan huis geleverd. De omruiling is gratis omdat je All Stars & Sports hebt. Als tegemoetkoming heb ik een bijkomende korting geactiveerd. Je krijgt hiervan bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella

@DorineDedobbelaere1 De nieuwe decoders worden woensdag aan huis geleverd. De omruiling is gratis omdat je All Stars & Sports hebt. Als tegemoetkoming heb ik een bijkomende korting geactiveerd. Je krijgt hiervan bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella


Dag Antonella,

ooh super bedankt hiervoor ! 
ik hou het in de gaten woensdag.

dank u wel

Fijne eindejaarswisseling.

grtn,

Dorine

Reputatie 7
Badge +3

@DorineDedobbelaere1  Heel graag gedaan en ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar. Groetjes, Antonella

Beste Antonella, Martin,

Eerst en vooral men aller beste wensen voor het Nieuwe Jaar.

ik zie niet direct terug waar ik de oude toestellen mag doen ?  Binnen brengen in de winkel ? 2 x V5 en 1 x V5 compact.

Groetjes,

Dorine

Het is zo dat er retourlabels kunnen opgestuurd geweest zijn via een mail in bijlage (zie ook in je spam/junk folder of die daar niet beland is )

en het kan ook dat je de retourlabel ontvangen hebt in Myproximus dat je daar eens moet kijken:

  • onder de rubriek  "Mijn opvolging"   →   "bestellingen".
    Om je  Bestellingen te raadplegen, kies je profielicoon linksboven in de My Proximus App en klik er op.
    Daar zie je dan Mijn opvolging , vervolgens  selecteer je  bestelling .
    Waar je de details van de verzending ziet, bv. levering van nieuwe vervangdecoder en als je naar onder scrolt zie je de retourlabel.
    Je kan dit uitprinten of heb je geen printer dan hoef je gewoon de barcode te tonen in een Bpost kantoor of Bpost punt,
    waar je de oude decoders verpakt in een doos binnenbrengt en krijg je daar dan een bewijs van retourzending

Als je ze daar ook niet vindt dan kan een Prox forummedewerker morgen er voor zorgen dat je ze krijgt.

 

Reputatie 7
Badge +3

@DorineDedobbelaere1 Ik zie dat er in dit geval geen label werd gegenereerd door ons systeem. Je mag deze dus inderdaad inleveren in een Proximus shop. Groetjes, Antonella

@DorineDedobbelaere1 Ik zie dat er in dit geval geen label werd gegenereerd door ons systeem. Je mag deze dus inderdaad inleveren in een Proximus shop. Groetjes, Antonella

Dag Antonella, Martin,

klopt nergens labels te bespeuren. Ik breng ze binnen bij de Proximus Shop.

Heel blij met alle upgrades ! Bedankt.

Groetjes

Dorine

@AntonellaD , Toch een vraag omtrent het binnenbrengen van toestellen in een Proximus Shop:
ik lees hier ook soms als antwoord dat geen toestellen meer  bij een omruiling kunnen binnengebracht worden in een Proximus shop, maar dat het wel kan om toestellen binnen te brengen bij een opzeg, klopt dit eigenlijk? 

Reputatie 7
Badge +3

@Martin In principe is het zo dat de toestellen niet meer binnengebracht mogen worden in een Proximus shop, ongeacht als het gaat om een opzeg of een omruiling. In de meeste gevallen is er een label en moet de retourzending gebeuren via Bpost. Echter in de weinige gevallen waar een label ontbreekt, mag dit uitzonderlijk wel nog binnengebracht worden in de shop. Groetjes, Antonella

@AntonellaD bedankt voor de verduidelijking, maar bestaat de kans dan niet dat ze deze in de shop niet willen terugnemen?

(Deze vraag ook omdat ik dit hier op het forum ook al gelezen heb)

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Het zou niet mogen, maar die kans bestaat inderdaad. Daarom kijken wij het liever eerst na zodat we zwart op wit de klant kunnen doorverwijzen naar de shop. Groetjes, Antonella

Reageer