Skip to main content
Vraag

alle opgenomen programma’s (verschillende zenders) kunnen niet meer afgespeeld worden

• February 11, 2026
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Bij het aanklikken van een opgenomen programma is er en dit sinds vandaag steeds het volgende te zien: een rond symbool met pijltje naar rechts met een streep door en de vermelding dat het item niet kan worden afgespeeld. Dit euvel betreft hier trouwens al de opgenomen programma’s en dit via verschillende zenders en dit na de upgrade Proximus naar het nieuwe Pickx TV-platform. Reset van de toestellen biedt geen oplossing. PS. De zenders zijn ook niet van nummer veranderd. Wat is er loos? Bedankt voor uw hulp.

5 reacties

JVC-KAP
  • Rising star
  • February 11, 2026

Ik heb sinds de vooravond hetzelfde probleem, geen enkel programma kan ik nog bekijken, overal krijg ik dat het item niet meer kan worden afgespeeld. Dit probleem is al maanden aan de gang, en het is niet meer dan normaal dat Proximus ons een vergoeding geeft hiervoor! Ze willen het probleem maar NIET oplossen wnt blijkbaar willen ze ons naar de betaalde apps van de zenders sturen!

UPDATE: inloggen via de website lukt ook niet meer, enkel de app lijkt momenteel nog wat te werken!

UPDATE: (20.00) programma’s zijn weer beschikbaar maar kunnen niet afgespeeld worden omdat de zender niet meer in mijn abonnement zit; WTF? De Belgische zenders zitten nog allemaal in mijn abonnement!

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • February 11, 2026

De boel is sinds 17u30 of zo compleet naar de filistijnen zo lijkt wel … 

• Auteur
  • Apprentice
  • February 11, 2026

Mijn echtgenote zou deze nm nog het tweede deel van een film bekeken hebben - nu kunnen we dezelfde film zelfs niet meer bekijken. 
Laat het hier trouwens ook duidelijk zijn dat er hiervoor een oplossing moet gezocht worden en dit liever gisteren dan morgen. Programma’s bekijken via de één of andere app staat immers niet op ons verlanglijstje.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 12, 2026

De diensten op de TV‑box (zoals opnames, TV Replay en Video On Demand) werken opnieuw zoals normaal.
Indien je nog problemen zou ervaren, gelieve de TV Box even te herstarten.

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • February 12, 2026

Ik heb verschillende opnames eventjes opgestart en alles lijkt opnieuw te functioneren zoals het hoort. Dank u wel voor uw tussenkomst waar nodig.