Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet volledig


Hallo,

Sinds deze avond werkt de afstandsbediening niet meer volledig. Verluiden en verstillen werkt, maar ik kan niet veranderen van zender of naar de menu te gaan.

De afstandsbediening universeel maken heeft ook geen effect...

Beste antwoord door Dirk P

probleem opgelost, hdmi kabel was niet juist ingeplugd
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • 34035 reacties
  • 16 mei 2018
decoder eens rebooten door de stroom even te onderbreken via schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 mei 2018
Helpt helaas niet...

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 16 mei 2018
Je kan ook eens proberen over te schakelen naar RF door de toesten 1 en menu samen ingedrukt houden totdat het blauwe lampje knippert.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 17 mei 2018
probleem opgelost, hdmi kabel was niet juist ingeplugd

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 februari 2019
Sinds gisteren is dit bij ons ook het geval.
Afstandbediening werkt wel voor tv (luider /stiller/aan/af/EXT
Maar werkt niet meer met de decoder.
Geen van bovenstaande oplossingen werkt. ook niet de afstandsbediening resetten.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 7 februari 2019
Kan je eens de decoder resetten. Via de onderstaande link kan je de te volgen stappen terugvinden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 februari 2019
Nope,

enige oplossing was een nieuwe decoder en dit is intussen opgelost.

  • 3 reacties
  • 4 maart 2020

Vorige week melding gemaakt via de chat dat ik 2 afstandsbedieningen heb die niet of niet volledig werken , op het einde van de chat moest ik nog een afhaalpunt ingeven, daarna kreeg ik nog de vraag om een contactnummer op te geven lijkt me raar als ze al het klantnummer en mijn E-mail adres hebben maar ja je weet nooit bij proximus dus nu nog eens proberen via telefoon , ondertussen al 30 minuten aan het wachten 


Martin
  • 34035 reacties
  • 4 maart 2020

@Jan B mss best voor de duidelijkheid onder één topic verder werken namelijk hier >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/afstandsbediening-49768


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2229 reacties
  • 4 maart 2020
Martin schreef:

@Jan B mss best voor de duidelijkheid onder één topic verder werken namelijk hier >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/afstandsbediening-49768

@Jan B 

we zullen verdegaan in bovenstaand topic.

 

Geert