Skip to main content

afstandsbediening

  • April 12, 2025
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Beste, onze V5 afstandsbediening begint gebreken te vertonen (oa. Pijltjestoetsen reageren nog nauwelijks). Is het mogelijk een vervanging te ontvangen?

 

Vriendelijke groeten,

Stefaan

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • April 12, 2025

@Stefaan Verliefde 

Noteer dan best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u maandag ten vroegste vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je ook zo vlotter een afstandsbediening  te kunnen opsturen via Bpost. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden indien je dit  belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Eventueel kun je ook eens proberen door in je huidige afstandsbediening de batterijtjes te vervangen.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • April 14, 2025

@Stefaan Verliefde voeg ook zeker uw vast lijnnummer (waar de tv op toegekend staat) of klantennummer toe aan uw forumprofiel (zoals Martin hierboven vermeld heeft)

Momenteel is enkel uw gsmnummer toegevoegd en deze lijkt niet op hetzelfde pack als uw vaste diensten te staan.