Sinds ik de V7 heb staan heb ik voortdurend problemen.
opnames die niet kunnen gestart worden
zenders die niet kunnen bekeken worden al dan niet live of uitgesteld
ineens stoppen en een zwart beeld krijgen met een og andere foutmelding
en sinds vandaag iets nieuw: VTM kan niet live bekeken worden, ik,moet deze herstarten en dan vooruit spoeken tot net voor de live om dan met enkele minuten vertraging verder te kijken
de meest voorkomende foutmelding is : 052
de tekst “ oeps er ging iets mis” staat al bijna ingebrand op mijn scherm.
de aan / uit knopjes zijn versleten, en de voedingsstekker zit al bijna los van het veelvuldig lostrekken en terug te steken.
alle toestellen zijn reeds vervangen, sommige zelfs meerdere keren.
alle bekabeling ertussen is doorgemeten en geven geen foutmeldingen ( ben zelf een technicus die ook data bekabeling plaatst).de huidige v7 is nog maar enkele maanden in huis en geeft nu ook al dezelfde problemen.
wij betalen braafjes elke maand onze rekening, maar een toegift zit er blijkbaar niet in.
nu is er weer een actie met een tv, laptop en een beamer voor “nieuwe” klanten.
wanneer gaat er eens iets gebeuren voor jullie klanten die al jaren bij jullie zitten??
en die ondanks alle problemen toch nog blijven???
graag een oplossing zodat wij normaal tv kunnen kijken.
als men contact wil nemen dan graag via mijn gsm nummer 0475/ 32 XX xx