Beantwoord

4, 5 en zes worden in 2021 Play 4, 5 en 6

  • 7 August 2020
  • 39 reacties
  • 3064 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal en allerbeste Proximus

IK heb op de site van tvvisie gelezen dat vanaf 2021 de zenders 4, 5 en zes in handen komen van Telenet. De zenders zullen dan play 4, play 5 en play 6 heten. Tevens zal er in 2021 nog een 4e zender worden opgericht play 7.

Zullen play more 4 5 6 en 7 ook via Proximus te zien zijn in 2021? Aangezien play more en play onderdeel is van Telenet. Of betekent dit ook het einde van deze zenders via Proximus. Zal waarschijnlijk ook weer buiten de wil om van Proximus zijn als de nieuwe zenders van 4, 5 en 6 niet zullen te bekijken zijn via Proximus. 

Weet iemand iets meer. Want anders zijn we ook weer blij met het zoveelste infokanaal omdat een zender gestopt is.

Timm1983

icon

Beste antwoord door HeidiE 10 August 2020, 11:35

Bekijk origineel

39 reacties

@Master-magic
Inderdaad, momenteel bij Proximus nog niks te zien van een promo van het nieuwe Play 7.
Misschien vanaf maandag of in de loop van volgende week ook bij Proximus te zien, Telenet is er wel vroeg bij moet ik zeggen voor een zender die pas op 2/4 van start gaat, misschien er nog wat werk zal zijn voor Proximus om Play 6 naar kanaal 15 te verhuizen en Play 7 op kanaal 16 te laten starten dat eigenlijk al bestaat voor Play 6, dat zal dus een ontkoppeling worden, ik meld wel wanneer Play 7 zichtbaar is via Proximus TV.
Timm1983

Reputatie 4
Badge +1

Kunnen ze bij Proximus die Play en vtm zenders niet ergens naar nummers 700 zetten? Je ziet er toch maar alleen domme reclame, Hollandse snertprogramma’s, flauwe Amerikaanse en Australische programma’s, duizenden herhalingen,  en ze hebben op de koop toe ook nog de politiek nodig om de vrt te dwarsbomen ivm wielerwedstrijden ed.  

Zielige zenders, en dan vraag ik me af, aan de hand van de kijkcijfers, welk soort mensen dat naar zulke zenders kijkt. 

Maar goed dat er nog vrt, npo, enkele Engelstalige zenders zijn met kwalitatieve programma’s, anders lag de tv al een tijdje op straat.

je kan hem altijd zelf verplaatsen → De volgorde van de tv-zenders veranderen | Proximus

Reputatie 4
Badge +1

Hallo Martin, ja dat ken ik, en doe ik ook. Maar komt er een snertzender bij ben ik weer aan’t veranderen. Een optie zou ook zijn, die prulzenders in een betaalpakket stoppen, zijn we er ook vanaf. :grinning:

Sedert vandaag staat op het infokanaal te lezen dat we vanaf 2/4 “Play 7” kunnen ontdekken op kanaal 16, waar nu Play 6 uitzendt.
Nog even geduld dus.
Timm1983

ik ga er zeker wakker van liggen :relaxed:

Reputatie 4
Badge +1

@Timm1983 Ik heb het kanaal, 778 of zoiets, al vrij gemaakt, om zeker niets te missen. :grinning:

Reputatie 4
Badge +1

Play 7 staat op het kanaal dat ik ervoor voorzien had, zonder er zelf iets voor te doen.

Bedankt Proximus.

Als ze iets goed doen mag het ook eens gezegd worden.:heart_eyes:

Hallo!

Ik vind Play7 niet. Play6 is inderdaad naar post 15 verhuisd, maar post 16 is nu gewoon verdwenen. Ben alle posten afgegaan maar Play7 staat er nergens tussen. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Dank! 

ik weet niet of het zou helpen door de bbox  eerst eens 5sec  zonder spanning te zetten en als die volledig opgestart is dan de decoder ook eens even spanningsloos te zetten 

Reputatie 7
Badge +3

@Monia D.  Dag Monia, is dit gelukt me de raad van Martin?  Groetjes Luc

Yes! Gelukt. Bedankt!

Hier ook het probleem gehad dat play 7, nr 16 verdwenen was.

Wij hebben enkel de decoder af de spanning genomen (knopje achteraan de decoder) de bbox was niet nodig, en nu ook nr 16 terug! 🥳

lukt meestal door de decoder alleen te herstarten en anders moet je ook de bbox eens herstarten als het niet lukt me t decoder alleen, je kunt dit niet op voorhand voorspellen bij de één is het zo en bij een ander dan weer anders...

Reageer