Onlangs 1e verbijf naar 2e overgezet en een nieuw 1ste verblijf aangegeven. In de pickx app is enkel mijn 2e verblijf (voormalig 1e) aangevinkt maar huidig 1e verblijf niet. Kan dat ook toegevoegd worden?
TIP: Omdat de PX medewerkers direct aan de slag zouden kunnen gaan morgen als ze hier de draad terug opnemen: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Ieman d van PX zelf, dus de PXForummedewerkers moderatoren komen morgen terug langs en blijkbaar hebben ze dit bericht uit het oog verloren.
Toegevoegd onder “Ticket”!
Het profiel van Pickx staat nu opnieuw actief op de beide aansluitingen.
Kan je het nog eens uittesten?
Geert
Het profiel van Pickx staat nu opnieuw actief op de beide aansluitingen.
Kan je het nog eens uittesten?
Geert
Nog steeds niet. Heb de cache al verwijderd en app opnieuw geïnstalleerd maar kan nog steeds enkel het aansluitingsnummer van 2e verblijf aanduiden.
Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega’s, van de dienst entertainment om dit verder te onderzoeken.
We wachten hun antwoord af.
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.