Vraag

Wijziging klantnummer in myproximus

  • 9 October 2023
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Beste,

Wij zijn van een persoonlijk naar een bedrijfsaccount gegaan met daaraan gekoppeld een nieuw klantnummer. Hoe kunnen wij ons klantnummer wijzigen in myproximus? Wij beschikken ook niet over een factuur met gegevens gezien we deze niet kunnen zien. Ik beschik enkel over het oude en het nieuwe klantnummer.

Alvast bedankt,

Elise


3 reacties

@EliseV

Ter info: in afwachting dat een PX Moderator seffens langskomt:

denk ik dat het met een overdrachtsformulier moet gebeuren zoals hier→ Van prive naar business | Proximus Forum

 

PS: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bvb de betreffende klantnummers.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

De overdracht is reeds in orde en we beschikken over een nieuw klantnummer. Wegens dat er van proximus uit een fout mailadres gekoppeld werd (schrijffouten) krijgen wij helaas geen facturen via mail en via myproximus kunnen we er ook niet aan gezien hieraan nog ons oude klantnummer gekoppeld is. Ik heb de gegevens aangevuld in het ForumProfiel.

Oké dan wordt het gewoon wachten op een reactie van een PX moderator om je hiermee verder te helpen.

De overdracht is reeds in orde en we beschikken over een nieuw klantnummer. Wegens dat er van proximus uit een fout mailadres gekoppeld werd (schrijffouten) krijgen wij helaas geen facturen via mail en via myproximus kunnen we er ook niet aan gezien hieraan nog ons oude klantnummer gekoppeld is. Ik heb de gegevens aangevuld in het ForumProfiel.

 

Reageer