Skip to main content
Vraag

Wat is er aan de hand met Proximus Email en Webmail?

• 22 januari 2025
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Beste Proximus

Wat er aan de hand met jullie Emailsysteem.

Dit werkt nu al maanden niet zoals het hoort, email lezen gaat nog maar mails versturen is bijna onmogelijk. In concepten verschijnt een copy van de opgestelde mail 5 tot 10 maal en versturen van de mail lukt niet door interne fouten (zie hieronder).

Bovendien kunnen domeinen die ik heb gemaild mij niet terugmail omdat Proximus ze intern als SPAM/onveilig markeert. 550 5.0.350 Remote server returned an error -> 554 (lijkt me nogal logisch dat dit een fout is wanneer ik ze zelf een mail stuur).

4 reacties

Martin
  • 32959 reacties
  • 22 januari 2025

FYI: toch voor de zekerheid bij mij eens geprobeerd om zeker te zijn dat het geen algemene fout is en inderdaad het is niet algemeen want werkt normaal bij mij.

Zal dus afwachten worden als een PX moderator je kan hiermee verder helpen.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 25 januari 2025

Problemen met de webmail lijken inderdaad weer serieus toe te nemen en zijn eigenlijk nooit helemaal weggeweest. Er is een spreekwoord dat zegt ‘geduld is een schone deugd’, maar er wordt wel erg veel geduld gevraagd...

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 januari 2025

Heb dezelfde problemen als beschreven door Domien. Een webmailservice onwaardig, probleem blijft maar aanslepen. Reactie en vooral interventie van Proximus noodzakelijk.

Mutlie
  • 1901 reacties
  • 29 januari 2025

Ik zou iedereen aanraden (er zijn toch veel klachten, niet waar?) om niet webmail te gebruiken, maar een mailprogramma naar keuze te downloaden en in te stellen. Bijvoorbeeld hier
Zelf gebruik ik Thunderbird.

Als dan de problemen nog aanhouden heeft PX m.i. een ernstig probleem