Skip to main content
Vraag

Waarom kunnen wij geen Myproximus aanmaken??????????????

  • September 2, 2025
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

jhl
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner

Sinds vandaag hebben wij definitief een deel van ons pakket overgezet van Business naar particulier op ons mama haar naam. Dus enkel met VAST (!!!) telefoonnummer, tv en internet. En plotseling kan je geen account meer maken op MyProximus hierdoor want je MOET (!!!!!!!!!!!!) een gsmnummer ingeven. Blijkt dat je gsmnr dan ook al niet mag gelinkt zijn aan een ander account…

Dus ons mama kan niks men dalle zien van haar gegevens, produkten, enz…

Wat nu PROXIMUS????

De tijdelijke login en paswoord die ons door Proximus opgegeven zijn werken ook niet en zijn niet bekend…………….

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 3, 2025

Dag ​@jhl zonder (Belgische) gsm kun je als oplossing Multifactor Authentication (MAF) gebruiken. De activatie van MFA moet gebeuren op expliciete vraag van de gebruiker. Deze kan hiervoor een mail sturen naar mfa_support@proximus.com vanuit het e-mailadres dat wordt gebruikt als login met de vraag om MFA te activeren. De klant moet in deze mail ook zijn/haar klantnummer vermelden. Daarna moet de gebruiker de Microsoft Authenticator app installeren waar men de verificatiecode ontvangt om in te loggen in MyProximus. Natuurlijk kun je ook steeds gebruik maken van de online webversie My Proximus: MyProximus – Klantenzone | Proximus