Skip to main content
Beantwoord

Vreemde melding bij inloggen op Webmail

Sinds gisteren (31 maart 2025) kan ik  via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html niet meer inloggen op Proximus Webmail. Na inbrengen van mijn e-mailadres en wachtwoord (waarvan ik zeker ben) verschijnt voorafgegaan door een oranjegeel uitroepteken de melding Zorg dat de indeling voldoet aan de gevraagde indeling 

Wat is er aan de hand ? De zoveelste storing ?

Het gekke is dat ik via de omweg https://www.proximus.be/myproximus/nl wel in Webmail geraak. Waarom kan het niet meer rechtstreeks

Beste antwoord door Martin

heb je al geprobeerd door eens via een privé venster te openen in je browser via volgende toetscombinate CTRL SHIFT N  (voor sommige browser is het P ipv N)

en daar je link invoeren  webmail.proximus.be  
dan mag je alle cookies aanvaarden ook.

Als het dan lukt zou je best dan eens de cookies en historie wissen in je browser.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Martin
  • 33303 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2025

heb je al geprobeerd door eens via een privé venster te openen in je browser via volgende toetscombinate CTRL SHIFT N  (voor sommige browser is het P ipv N)

Als het dan lukt zou je best dan eens de cookies en historie wissen in je browser.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 1 april 2025

@DanielVDB 

Er waren gisteren algemene problemen met het mailplatform bij Proximus.

Heb je nu toegang tot je email?

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 april 2025

Beste Geert,

Bedankt voor je  reactie

Wel neen, geen rechtstreekse toegang. Wel toegang via MyProximus, daar open ik  Producten, ik ga naar Proximus Mail, daar verschijnt mijn e-mailadres in een keuzevenstertje, ik klik daarnaast op Mijn e-mails lezen waarna ik in het scherm Inloggen op Proximus Mail terecht kom (dat mij dus niet rechtstreeks bereikbaar is). Van daaruit kan ik dan wel mijn mails openen na inbrengen van e-mailadres en wachtwoord. Het lukt mij, maar via een heel omslachtige weg. 

Martin
  • 33303 reacties
  • 2 april 2025
Martin schreef:

Dus vermoed ik dat dit betekent dat het ook op die manier niet gelukt is!

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 april 2025

Dag Martin,

Ik heb jouw suggestie met succes uitgevoerd ! Bedankt voor jouw waardevolle tip.

Martin
  • 33303 reacties
  • 3 april 2025

Blij te horen dat ik je hiermee heb kunnen verder helpen.

Reageer